ارزش شرکت اپل به رکورد یک تریلیون دلار نزدیک شد!

رسانه کلیک – جدیدترین گزارش سه ماهه اپل با توجه به افزایش فروش آیفون در شرایط خوبی قرار دارد و اکنون به نظر می‌رسد که ارزش شرکت اپل در مسیر عبور از مرز ۱ تریلیون دلار قرار گرفته است.

ارزش شرکت اپل به رکورد یک تریلیون دلار نزدیک شد!

اپل در چند دوره مالی اخیر دائماً از کاهش فروش آیفون گزارش داده است؛ اتفاقی که با توجه به بلوغ و اشباع بیشتر بازار و با توجه به این حقیقت که اپل در سه نسل گذشته، نوآوری چندانی را در موبایل خود معرفی نکرده است، آنچنان غافلگیرکننده نیست.

به گزارش MarketWatch، اپل در طول یک روز معامله توانست ارزش بازار خود را به بیش از ۹۰۰ میلیارد دلار برساند و ظاهراً همین مسئله این شرکت را به اولین شرکت سهامی عام آمریکایی تبدیل می‌کند که تا به حال به چنین جایگاهی رسیده است.

به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران از جدیدترین گزارشات مالی اپل راضی بوده‌اند. این در حالی است که گزارشات مذکور آمار فروش آیفون X را افشا نمی‌کند؛ عاملی که در گزارش سه ماهه بعدی می‌تواند به حرکت اپل در دستیابی به ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری کمک شایانی کند. تا این جا، اپراتورها از حجم تقاضاهای موجود برای آیفون X خیلی راضی هستند و بررسی‌ها هم بسیار خوب بوده است.

البته اینکه بتوانیم بهتر در مورد ارزش شرکت اپل قضاوت کنیم، باید صبر کنیم تا این شرکت گزارش رسمی فروش محصولاتش را منتشر کند. اما بر اساس شنیده‌ها، در ۳ روز نخست ۹ تا ۱۲ میلیون آیفون X پیش خرید شده است.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر