تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از 56 میلیون نفر رسید

رسانه کلیک - تعداد کاربران سرویس اپل موزیک از 56 میلیون نفر عبور کرد. محبوبیت این سرویس موسیقی روز به روز در حال افزایش است.

تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به بیش از 56 میلیون نفر رسید

اپل دیرتر از رقیبان خود وارد بازار پخش موسیقی آنلاین شد؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت کوپرتینویی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. نزدیک به شش ماه پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه تعداد کاربران سرویس اپل موزیک به 50 میلیون نفر رسیده است.

به تازگی گزارش جدیدی در رابطه با اعضای این سرویس موسیقی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. به نظر می رسد این سرویس توانسته در این بازه 6 ماهه کاربران زیادی را جذب خود کند. هم اکنون سرویس اپل موزیک بیش از 56 میلیون کاربر دارد.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با میزان دقت این گزارش و صحت کامل آمار منتشر شده اظهار نظر قطعی کرد؛ با این حال افزایش تعداد کاربران این سرویس منطقی به نظر می رسد. اپل در چند ماه پیش از چندین ایده برای افزایش تعداد کاربران سرویس موسیقی خود استفاده کرده است.

Apple Music

به نظر می رسد اپل برای سرویس موسیقی خود استراتژی متفاوتی در مقایسه با iTunes دارد. این شرکت با استفاده از ایده های تازه، قصد دارد محبوبیت این سرویس را سریع تر از دیگر سرویس های خود افزایش دهد.

در گذشته گزارش هایی در رابطه با سهم سرویس اپل موزیک در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر شده بود. به نظر می رسد این شرکت کوپرتینویی توانسته در این بازار، سرویس محبوب اسپاتیفای را شکست دهد. بر اساس گزارش ها، اپل توانسته با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با اسپاتیفای، حساب های رایگان را به پولی تبدیل کند.

در بازار جهانی اسپاتیفای به عنوان برترین سرویس پخش موسیقی آنلاین شناخته می شود؛ با این حال انتظار می رود اپل در این بخش نیز بتواند به موفقیت مناسبی دست پیدا کند.

ارسال نظر