طرح اپل برای برطرف کردن مشکل صفحه لمسی آیفون ۶ پلاس

اپل به تازگی قصد دارد طرحی برای برطرف کردن مشکل تاچ صفحه نمایش گوشی آیفون ۶ پلاس اجرا کند؛ زیرا اپل گزارشاتی از سوی کاربران این گوشی مبنی بر عدم واکنش صفحه نمایش این گوشی به لمس آن ها، دریافت کرده است.

طرح اپل برای برطرف کردن مشکل صفحه لمسی آیفون ۶ پلاس

به گزارش کلیک، طبق گفته اپل، ممکن است قابلیت مولتی تاچ این گوشی پس از چند بار برخورد با زمین یا هر سطح سخت دیگری و آسیب دیدن گوشی، مشکل پیدا کند و اپل با اجرای طرحی در نظر دارد با دریافت ۱۴۹ دلار این مشکل آیفون ۶ پلاس را برطرف کند.

مشتریانی که قبل از اجرای این طرح، با پرداخت مبلغی بیشتر از ۱۴۹دلار اقدام به تعمیر مشکل تاچ صفحه نمایش گوشی خود کرده اند، می توانند مبلغ اضافی پرداختی خود را از اپل دریافت کنند.

شکایت کاربران مبنی بر وجود مشکل در تاچ صفحه نمایش گوشی آیفون ۶ پلاس، از ماه Touch Disease آگوست شروع شد و سایت iFixit با انتشار کلیپی از مشکل عدم واکنش صفحه نمایش گوشی های آیفون ۶ پلاس، این مشکل را تأیید کرد و آن را "Touch Disease" نامید. هنگامی که مشکل "" رخ می دهد، یک نوار خاکستری کم رنگ در بالای صفحه ظاهر می شود و صفحه نمایش هیچ واکنشی به لمس کاربر نشان نمی دهد و یا با حساسیت کمی واکنش نشان می دهد.

برخی از افراد معتقدند لحیم شدن تراشه های کنترل کننده صفحه نمایش به برد اصلی باعث دشوار شدن تعمیر این مشکل شده است. برخی از تعمیرکاران که به صورت مستقل فعالیت می کنند، این مشکل را با همان نقص طراحی در آیفون ۶ پلاس که باعث خمیده شدن آن شده است، مرتبط می دانند؛ اما نظر خود اپل کاملا متفاوت است و معتقد است این مشکل پس از چند بار برخورد گوشی با زمین یا هر سطح سخت دیگری، به وجود می آید.

کاربران آیفون ۶ پلاس در سراسر جهان می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر اپل و پرداخت ۱۴۹ دلار، این مشکل اپل را برطرف کنند.

ارسال نظر