اپل بار دیگر ارزشمندترین برند دنیا شد

اپل بار دیگر ارزشمندترین کمپانی دنیا شناخته شد. این کمپانی که فروش بالا و درآمد هنگفت خود را میدون گوشی های آیفون بی نظیرش است بار دیگر این عنوان را به دست آورد.

اپل بار دیگر ارزشمندترین برند دنیا شد

به گزارش کلیک، سازندگان آیفون روز دوشنبه هفته پیش این عنوان را در مقابل آلفابت از دست دادند. اما آلفابت در روز چهارشنبه 3 درصد از ارزش سهام خود را از دست داد در حالی که اپل همچنان همان ارزش خود را داشت. در نتیجه در حال حاضر الفابت در بازار سرمایه ارزشی بالغ بر 500 میلیارد دلار دارد، در حالی که در آن سوی میدان اپل ارزشی بالغ بر 525 میلیارد دلار دارد.

مدیر عامل شرکت اپل استیو جابز، در سمت چپ، و اریک اشمیت، در سمت راست، در حال معرفی آیفون در نمایشگاه سانفرانسیسکو در سال 2007 مدیر عامل شرکت اپل استیو جابز، در سمت چپ، و اریک اشمیت، در سمت راست، در حال معرفی آیفون در نمایشگاه سانفرانسیسکو در سال 2007

کمپانی اپل اخیرا اعلام کرده است که در سه ماه اول سال سود آورترین دورانش را در طول تاریخ سرمایه گذاری اش تجربه کرده است و این در حالی است که گوگل درآمدهایش را در قبال هفت خدمات متفاوتی که به بیش از 1 میلیارد کاربرانش ارائه می کند به دست می آورد. اپل با اعلام این که پر فروش ترین محصولش طبق انتظار همگان آیفون بوده است توانست به این فروش تاریخی دست پیدا کند. گوگل هم هم اکنون بیشترین پول خود را از تبلیغات آنلاین و کلیکی به دست می آورد ولی درآمد آن رو به کاهش می باشد. اما با وجود همه این چالش ها این دو غول بزرگ دنیای تکنولوژی سال هاست که در صدر فهرست پردرآمدترین ها می باشند و به نظر نمی رسد کسی به این زودی بتوانند جایشان را بگیرند.

منبع: techinsider

ارسال نظر