ساعت هوشمند اپل گوی سبقت را از رقبا ربود

امروزه انواع مختلفی از ساعت های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی در دسترس وجود دارد، اما به نظر می رسد یک ساعت گوی سبقت را از همه ربوده است و در این بازار بزرگ از همه پیشی گرفته است.

ساعت هوشمند اپل گوی سبقت را از رقبا ربود

به گزارش کلیک، شرکت Canalys که یک شرکت تحلیل گر مستقل است، به تازگی گزارشی را در مورد ساعت های هوشمند منتشر کرده است. اگر گزارشی که این شرکت منتشر کرده درست باشد، ساعت هوشمند اپل واقعا عرصه را بر دیگر رقیبان تنگ کرده است.

بنا به گفته شرکت Canalys ، اپل توانسته بیش از 12 میلیون واحد ساعت هوشمند در طول سال 2015 به فروش برساند، که هفت میلیون بیشتر از آن چیزی است که در ماه نوامبر 2015 تخمین زده می شد. این گزارش همچنین گفته که اپل توانسته 5 میلیون نسخه در تعطیلات فروش داشته است.

مجموع 12 میلیون واحد فروش نشان دهنده دو سوم از سهم کل بازار است . اگر این مقدار به اندازه کافی تحسین برانگیز نیست، این واقعیت را در نظر بگیرید که دیگر عرضه کنندگان این محصول 4 ماه بیشتر زمان برای فروش داشتند. در حالی که اپل فروش خود را از ماه آوریل آغاز کرد.

Gear S2 نمایش بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و به سامسونگ کمک کرد تا طبق معمول بعد از اپل در جایگاه دوم قرار بگیرد. Pebble در جایگاه سوم قرار گرفت و رتبه چهارم به هوآوی رسید. متاسفانه در این گزارش تعداد واقعی و دقیق فروش هر یک از شرکت ها اعلام نشده است.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر