کار پرسنل اپل به علت برخورد با در و دیوار شیشه ای «اپل پارک» به اورژانس کشید!

رسانه کلیک - اپل پارک را می توان یکی از مجموعه های بی نظیر از نظر طراحی دانست. اما یکی از مهم ترین خصیصه های این محوطه را می توان برخورد کارمندان اپل به شیشه های تقریبا نامرئی آن دانست!

کار پرسنل اپل به علت برخورد با در و دیوار شیشه ای «اپل پارک» به اورژانس کشید!

دیوارهای شیشه ای مقر جدید کمپانی اپل یا همان اپل پارک ، بر زیبایی این مجموعه افزوده است. اما همین موضوع باعث می شود تا پرسنل شاغل در قسمت های مختلف به صورت مکرر با دیوارهای شیشه ای برخورد کرده و باعث بروز صدمات متعدد شده است. برخی از این اتفاقات تا حدی بوده که سایر مسئولین مشغول در آن قسمت مجبور به تماس با اورژانس شده اند!

این اتفاق را امروز روزنامه محلی San Francisco Chronicle پوشش داده و در شرح خبر، به این موضوع اشاره شده که شدت صدمات وارد بر یکی از پرسنل به حدی بوده که وی نیاز به بخیه پیدا کرده است!

اپل پارک به گونه ای طراحی شده که عنوان بهترین ساختمان اداری را به خود اختصاص داده است و البته دیزاین آن به صورت کامل، زیر نظر استیو جابز انجام گرفت. وی در زمان حیات خود، به صورت کامل در جریان تمام جزئیات طراحی اپل پارک بود و آن را به مدرن ترین بنای اداری تبدیل کرد. تا به حال در هیچ یک از ساختمان های دنیا، به این اندازه فضای شیشه ای مورد استفاده قرار نگرفته است.

اما دیوارهای شیشه ای اپل پارک به قدری تمیز و با کیفیت است که بسیاری از افراد شاغل در این مجموعه، تصور می کنند که چیزی روبروی آنها وجود ندارد و به همین دلیل، تعداد برخورد آنها زیاد شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بسیاری از دیوارهای اپل پارک از جنس شیشه طراحی و ساخته شده و اغلب کارمندان اپل معمولا مشغول به کار با آیفون بوده و متوجه این موضوع نمی شوند و ناخودآگاه به دیوارهای شیشه ای این امارت باشکوه برخورد می کنند.

چنین مشکلی برخی کارمندان Apple Park را بر آن داشته تا کاغذهای کوچکی را به عنوان نوشته روی دیوارهای شیشه ای بچسبانند تا به افراد دیگر برای اطلاع از این موضوع کمک کنند.

حال رسانه خبری Chronicle اعلام کرده که شدت برخورد سه تَن از کارمندان اپل با این دیوارهای شیشه ای به حدی رسیده که همکارانشان با اورژانس تماس گرفته اند و پزشکانی برای ترمیم جراحات وارده اعزام شدند.

چندی پیش اهالی کوپرتینو با پدیده برخورد پرندگان با دیوارهای شیشه ای مواجه شده بودند و حالا نوبت به پرسنل آنها رسیده است. آقای Dan Whisenhunt مدیر قسمت بازاریابی و توسعه شرکت اپل در این باره گفت:

حالا نوبت به پرسنل داخلی رسیده که با دیوارهای شیشه ای برخورد کنند که داستانی متفاوت را رقم زده است. چنین مشکلی بارها در اپل پارک رخ داده و به دنبال راه حلی برای آن هستیم.

ارسال نظر