اپل در سال ۲۰۱۷ آیفونی ۵٫۸ اینچی عرضه می‌کند!

طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا شرکت اپل در پی طراحی و ساخت یک آیفون جدید مجهز به صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی و از نوع OLED است که تا پایان سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

اپل در سال ۲۰۱۷ آیفونی ۵٫۸ اینچی عرضه می‌کند!

تاکنون اخبار و شایعات زیادی در رابطه با آیفون‌های بعدی اپل شنیده‌ایم. گفته شده که اپل قصد دارد به زودی از یک آیفون ۴ اینچی رونمایی کند که از نظر سخت افزاری شبیه به آیفون ۵S خواهد بود. ظاهرا این آیفون ۴ اینچی آیفون SE نام می‌گیرد، اگرچه صحت این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل هم از دیگر محصولاتی هستند که تا پایان سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد.

اما بر اساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده از سوی سایت Digitimes به نظر می‌رسد که اپل قصد رونمایی از یک آیفون بزرگ‌تر و مجهز به صفحه نمایشی ۵٫۸ اینچی را دارد! گفته شده که این آیفون از پنل نمایشگر OLED بهره‌مند می‌شود. البته منبع Digitimes اشاره کرده علارغم اینکه پروژه مربوط به ساخت این آیفون به تایید رسیده، اما پیاده‌سازی آن برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است. بنابراین تا پیش از سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه آیفونی ۵٫۸ اینچی از سوی شرکت اپل نخواهیم بود. این منبع همچنین متذکر شده که بخش عظیمی از پنل‌های نمایشگر OLED مورد نیاز آیفون ۵٫۸ اینچی اپل به طور مستقیم توسط کمپانی رقیب یعنی سامسونگ تامین می‌شود و بخش کوچکی از آن نیز توسط دو شرکت ال‌جی و جپن دیسپلی (Japan Display) تامین خواهد شد.

به گزارش کلیک، احتمالا ایفون ۵٫۸ اینچی با نام اختصاصی آیفون پرو (iPhone Pro) معرفی می‌شود. شاید استراتژی عملکردی اپل بدین صورت باشد که در سال ۲۰۱۶ در کنار دو آیفون جدیدش از یک آیفون کوچک و ۴ اینچی نیز رونمایی کند و در سال ۲۰۱۷ نیز در کنار آیفون‌های جدیدش یک آیفون بزرگ و ۵٫۸ اینچی را نیز معرفی کند. در واقع شاید اپل با این استراتژی ظرف مد زمان ۲ سال کاملا دریابد که مخاطبین این شرکت نسبت به خرید کدام نسخه از آیفون‌هایش علاقمندی بیشتری نشان می‌دهند و نهایتا بدین صوت عملکرد بهتری در قبال رفع نیازهای کاربران و مشتریان خود داشته باشد.

هم اکنون اپل برای روی بیست و یکم ماه مارس کنفرانس یا رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته است. پیش بینی می‌کنیم که در این رویداد آیفون ۴ اینچی این شرکت با نام احتمالی آیفون SE معرفی شود و در کنار آن احتمالا در رابطه با نسخه دوم ساعت هوشمند اپل یا اصطلاحا اپل واچ (Apple Watch) نیز صحبت‌هایی به میان آید. طبق گزارشات پیشین منتشر شده احتمالا آیفون ۴ اینچی و جدید اپل از تراشه A9 بهره‌مند می‌شود و دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین انتظار داریم که در جریان رویداد اختصاصی اپل در روز بیست و یکم ماه جاری شاه معرفی آیپد پرو اپل نیز باشیم که احتمالا به صفحه نمایشی ۹٫۷ اینچی، تراشه A9X، رم ۴ گیگابایتی و اسپیکرهای چهارگانه مجهز می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با بستر سخت افزاری آیفون ۵٫۸ اینچی اپل منتشر نشده است، اما بدون تردید در آینده و احتمالا طی اوایل سال ۲۰۱۷ اخبار و شایعات مرتبط با این محصول احتمالا به اوج خود خواهند رسید.

منبع: phonearena

ارسال نظر