هدف از مجموعه تلویزیونی سیاره اپلیکیشن های اپل چیست؟

اپل در برنامه تلویزیونی اختصاصی خود، تولید کنندگان اپلیکیشن را به رقابت وا می دارد. برنامه تلویزیونی "سیاره اپلیکیشن ها" به زودی تولید خواهد شد.

هدف از مجموعه تلویزیونی سیاره اپلیکیشن های اپل چیست؟

به گزارش کلیک، اوایل سال میلادی جاری بود که اپل اعلام کرد قصد دارد یک برنامه تلویزیونی واقع گرا (reality TV) در مورد تولید کنندگان اپلیکیشن ها بسازد. این برنامه تلویزیونی اکنون نام گذاری شده است و نام متناسب Planet of the Apps (سیاره اپلیکیشن ها) برای آن در نظر گرفته شده است. این هفته نیز فراخوانی داده شده تا تولید کنندگان اپلیکیشن ها خود را معرفی کنند تا از بین آن ها ۱۰۰ تولید کننده موفق انتخاب شوند. سازندگان برنامه تلویزیونی از تولید کنندگان اپلیکیشن که تمایل به شرکت در این برنامه دارند، در خواست کرده اند تا اطلاعاتی شامل چشم اندازه خود از آینده اپلیکیشن ها و یک فیلم یک دقیقه ای از فعالیت های خود و گروهشان تهیه و ارسال کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قالب و ساختار این برنامه در دسترس نیست، ولی از آنجایی که این برنامه به رقابت بین اپلیکیشن ها می پردازد، می تواند شگفتی های بسیاری را به همراه داشته باشد.

شرکت کنندگان این برنامه بر سر دریافت جوایزی همچون: سرمایه گذاری خطر پذیر، بازاریابی رایگان و دریافت مربی تجربی رقابت خواهند کرد.

سایت Planet of the Apps این رویداد را فراتر از یک برنامه تلویزیونی معرفی کرده و آن را سکوی پرتاب و شتاب دهنده ای برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان استثنایی اپلیکیشن می داند. رقابت اصلی شرکت کنندگان برنامه Planet of the Apps بر سر بهره مندی از مربیگری تعدادی از بهترین کارشناسان دنیای فناوری و سرگرمی است. همچنین سازندگان اپلیکیشن در این برنامه برای دریافت سرمایه ای تا ۱۰ میلیون دلار و بازاریابی رایگان به صورت قرار دادن تبلیغات در اپ استور اپل رقابت خواهند کرد. چنین جوایزی واقعا ارزش رقابت را دارد.

طبق گفته مدیر اجرایی شرکت سازنده برنامه تلویزیونی اپل، بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپ استور وجود دارد و هر روز نیز تعداد زیادی اپلیکیشن به آن افزوده می شود. Planet of the Apps به سازندگان اپلیکیشن فرصت دیده شدن و به اشتراک گذاشتن ایده های خود با افراد دیگر در سراسر جهان را می دهد. این کار به توسعه دهندگان اجازه می دهد هر چه سریع تر ایده هایشان را اجرایی کرده و اپلیکیشن های بی نظیری را وارد بازار کنند.

هنوز زمان پخش این برنامه تلویزیونی مشخص نشده است، ولی طبق فراخوان صادر شده، افرادی که تمایل به شرکت در این برنامه را دارند باید حداکثر تا ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ اپلیکیشن خود را به صورت آزمایشی به اجرا در آورند. به احتمال زیاد فیلم برداری این مجموعه از اواخر سال جاری آغاز شده و انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ پخش شود. طبق گزارشات این برنامه از طریق پلتفرم های اختصاصی اپل (مثل: Apple TV، iTunes و...) قابل دریافت خواهد بود. هنوز مشخص نیست این برنامه در شبکه های تلویزیونی و یا سرویس های پخش زنده مثل Netflix پخش شود یا خیر.

ارسال نظر