بروزرسانی iOS 11.2.5 با قابلیت پشتیبانی از هوم پاد منتشر شد

رسانه کلیک - اپل هر ساله بعد از معرفی نسخه های اصلی سیستم عامل موبایل خود یعنی iOS، بروزرسانی های متعددی را برای رفع مشکلات آن همراه با قابلیت های جدید منتشر می کند. این شرکت به تازگی بروزرسانی iOS 11.2.5 را ارائه کرده است.

بروزرسانی iOS 11.2.5 با قابلیت پشتیبانی از هوم پاد منتشر شد

شرکت اپل به تازگی تایید کرده که اسپیکر هوشمند خود موسوم به هوم پاد ( هوم پاد اپل؛ رقیب گوگل هوم و الکسا آمازون ) را به طور رسمی در تاریخ 9 فوریه روانه بازار می کند، بنابراین تقریبا 2 هفته دیگر تا خرید این اسپیکر هوشمند فاصله داریم. اپل برای آمادگی کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند، بروزرسانی iOS 11.2.5 را منتشر کرده است.

بر اساس اعلام اپل، بروزرسانی iOS 11.2.5 قابلیت پشتیبانی از هوم پاد را به محصولات این شرکت اضافه می کند. در لیست تغییرات این نسخه، عبارت "نصب کنید و به صورت خودکار اپل ایدی، اپل موزیک، سیری و تنظیمات وای فای خود را منتقل کنید" ذکر شده است.

دارندگان محصولات اپل با نصب بروزرسانی iOS 11.2.5 به قابلیت های بیشتری در سیری دست پیدا می کنند. بعد از نصب این نسخه، سیری می تواند خبرها را برای کاربر بخواند.

بروزرسانی iOS 11.2.5

علاوه بر قابلیت های جدید و همچنین پشتیبانی از هوم پاد، این بروزرسانی برخی از باگ های دستگاه های اپل را نیز رفع خواهد کرد. اگر در استفاده از دستگاه خود با مشکلاتی روبرو هستید، خوشبختانه با نصب بروزرسانی iOS 11.2.5 می توانید برخی از آن ها را رفع کنید.

اسپیکر هوشمند اپل با نام هوم پاد از تاریخ 26 ژانویه برای پیش فروش آماده می شود و کاربرانی که قصد خرید این دستگاه را دارند می توانند با پرداخت 349 دلار، هوم پاد را خریداری کنند.

با توجه به حضور شرکت های بسیاری در حوزه اسپیکرهای هوشمند، اپل باید با قدرت بیشتری وارد این صنعت شود. در حالی که شرکت های آمازون و گوگل فروش بسیار مناسبی را تجربه می کنند، اپل با معرفی هوم پاد قصد جذب کاربران متفاوتی را دارد.

آمازون و گوگل بر روی قابلیت های هوشمند اسپیکرهای خود متمرکز هستند ولی اپل بیشتر تلاش می کند تا هوم پاد نیاز کاربران به صدای با کیفیت و موزیک را رفع کند.

ارسال نظر