فروش کنترلرهای Xbox در وب سایت اپل!

رسانه کلیک - شرکت اپل کنترلرهای بی سیم Xbox را در وب سایت خود به فروش گذاشت. هرچند که گزینه خرید هنوز برای کاربران فعال نشده است.

فروش کنترلرهای Xbox در وب سایت اپل!

کمپانی اپل در کنفرانس WWDC سال جاری اعلام کرد که به منظور ارتقای سرویس Apple Arcade، سیستم عامل tvOS 13 از کنترلرهای بی سیم Xbox و DualShock پشتیبانی می کند. اپل آرکید، سرویس اشتراک بازی انحصاری اپل بوده که در ماه پیش به طور رسمی معرفی شد. حالا در یک حرکت جالب، این کمپانی آمریکایی کنترلرهای بی سیم Xbox را در فروشگاه آنلاین خود قرار داد تا بدین وسیله کاربر بتواند این محصول را به مستقیما از کمپانی کوپرتینو خریداری کند.

البته در حال حاضر کاربر قادر به خرید این کنترلر یا انتخاب رنگ ترجیحی آن نیست، اما توضیح و مشخصات مربوط به این محصول در وب سایت اپل نوشته شده است. این محصول، یک کنترلر بی سیم Xbox استاندارد مجهز به فناوری بلوتوث بوده که طبق توضیحات وب سایت، توسط سیستم عامل های iOS 13، iPadOS 13 و tvOS 13 پشتیبانی می شود. نکته جالب در توضیحات وب سایت، عدم اشاره به نام Xbox One و همینطور کاربرد کنترلر در سیستم عامل macOS است.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که چرا اپل تصمیم گرفته کنترلر بی سیم Xbox را در وب سایت خود در معرض فروش قرار دهد و یا چرا فردی بخواهد این محصول را از اپل خریداری کند، چراکه با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت، کنترلر بی سیم Xbox را می توان در رنگ های مختلف خریداری کرد. البته برخی از آن ها گران تر از مدل 60 دلاری نشان داده شده در وب سایت اپل هستند. باید خاطر نشان کرد که این کمپانی هنوز کنترلرهای DualShock سونی را در صفحه فروش خود قرار نداده است.

در هر صورت تا زمانی که امکان اضافه کردن کنترلرهای بی سیم Xbox در وب سایت اپل به حالت فعال در نیامده است، مشتریان نمی توانند این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنند. با این حال کنترلرهای دیگری نیز در وب سایت اپل وجود دارند که خرید آن ها خالی از لطف نیست.

ارسال نظر