پرده برداری از آی او اس ۱۰ بتا با شاهکار سیاه اپل

بر اساس شایعات منتشر شده، قرار است اپل امسال آیفون ۷ را در رنگ های گوناگون به بازار عرضه کند.

پرده برداری از آی او اس ۱۰ بتا با شاهکار سیاه اپل

به گزارش کلیک، درست همین سال گذشته بود که آیفون رز گلد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و باعث شد آیفون بیش از پیش در نزد دوستداران زیبایی تلفن همراه محبوب شود. گویا قرار است آیفون امسال به رنگ آبی و یا مشکی به دست طرفداران آیفون و یا تمام کاربران دوستدار اپل برسد. اما از آن جایی که هیچ کدام از گزارشات و اخبار راجع به این موضوع هنوز از طرف منبع رسمی تایید نشده است، مارتیبن هاجک که به اصطلاح یکی از هنرمندان معروف طراحی های آیفون های "عرضه نشده" است، آیفون مدل Space Black را در فرم سه بعدی تهیه کرده تا کاربران از مشاهده و زیر و رو کردن آن لذت به وجد بیایند!

در حال حاضر، اپل باید مطمئن شود که پرچمدار بعدی خود ینی آیفون ۷ به طور قطع و یقین موفق باشد و خدای ناکرده به ناکجا آباد نرود! به همین منطور، در راستای تقویت سهم آیفون ۷ در تجارت سودآور و سهامداری گوشی های هوشمند، در هر لحظه ممکن است تغییرات ثانیه آخری در آیفون ۷ لحاظ شود که مسلما این امر قابل پیش بینی بود، چرا که اپل هیچ گاه بی گدار به آب نمی زند و تقریبا تا به این جای کار بسیار قاطع و موفق عمل کرده است.

مدل سه بعدی مارتین هاجک در حقیقت نشان دهنده یک گوشی هوشمند شبیه به آیفون ۶ اس است که تمام قابلیت های مورد انتظار از آیفون ۷ را با خود یدک می کشد و به کاربران نشان می دهد؛ مانند آنتن تقویت شده و دوربین پشتی، یک دکمه هوم خازنی و عدم پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی متری صدا که البته مورد آخر بیشتر شبیه به یک کاستی است تا یک قابلیت؛ هر چند که اپل بی دلیل دست به انجام کاری نمی زند!

مدل شبیه ساز سه بعدی بسیار زیبای هاجک از آیفون ۷ نشان می دهد که نسخه Space Black می تواند جذاب ترین آیفونی باشد که تا کنون عرضه شده است که قاعدتا باید با یک چاشنی همراه باشد و آن چیزی نیست جز یک جفت Lightning EarPod مشکی! علاوه بر این، بند های ساعت هوشمند اپل نیز می توانند با رنگ مشکی خود زینت دو چندانی به نسخه Space Black دهند تا دارنده آن به نهایت غرور و افتخار برسد!

شایعات حاکی از این هستند که آیفون ۷ نسخه Space Black احتمالاً از نسخه آی او اس ۱۰ بتا بهره مند خواهد بود و در گوشه ای دیگر از این شابعات، به گوش می رسد که قرار است چت iMessage عنوان طلایی Game Of Thrones نیز قابل استفاده باشد. اگرچه ما ترجیح می دهیم برای تصاویر رسمی آیفون ۷ کمی صبر کنیم، اما شما کاربران عزیز می توانید با کمی جستجو نام مارتین هاجک در اینترنت به مدل سه بعدی آیفون دست پیدا کنید.

بنا به حرف و حدیث های نقل شده در گوشه و کنار وب، تاریخ عرضه آیفون ۷ قرار است در پاییز ۲۰۱۶ رقم بخورد و به احتمال زیاد این واقعه برابر خواهد بود با کنفرانس اپل در ماه سپتامبر. نظر کارشناسان این است که آیفون ۷ می بایست از لحاظ ظرفیت، سرعت و دوربین بهبود پیدا کند و در اصل تمرکز خود را بر روی این موارد بگذارد.

در نهایت، گفته می شود که این آیفون ۵٫۵ اینچی ممتاز احتمالا از یک کانکتور هوشمند بهره خواهد برد که استایل خود را از کانکتوری به ارث می برد که قبلا در آی پد پرو دیده ایم. اگر بخواهیم به یک جمع بندی برسیم، گویا بیشترین تمرکز اپل بر روی زیبایی پرچمدار خود بوده و ظاهرا بسیار موفق هم بوده است. احتمالا از تغییرات و ارتقای آن چنانی دیگر قسمت ها خبری نباشد؛ هر چند اپل همیشه کاربران خود را به نوعی غافل گیر کرده است و در طرف دیگر قضیه، هیچ گاه آن ها را نامید نکرده است.

آیا تغییرات احتمالی آیفون ۷، آن طور که باید و شاید برای شما جذاب بوده است؟ چه تغییرات دیگری می بایست در سیاست ها و خط مشی اپل صورت گیرد تا آیفون بیش از پیش در دل کاربران جای گیرد؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر