Apple TV با کیفیت ۴K و سخت‌افزار پیشرفته به بازار می‌آید

رسانه کلیک - اپل امروز در مراسم معرفی جدیدترین آیفون خود قرار است از Apple TV با کیفیت ۴K نیز رونمایی کند.

Apple TV با کیفیت ۴K و سخت‌افزار پیشرفته به بازار می‌آید

مدتی است تنها شاهد ارتقای ظاهری Apple TV هستیم اما نسل جدید تلویزیون‌های اپل با مشخصات سخت‌افزاری درجه یک در راه است. بر اساس خبرهای منتشر شده، مشخصات سخت‌افزاری این مدل همانند سخت‌افزارهای iPad Pro است. در این دستگاه از چیپ‌ست‌های A10X Fusion و رم ۳ گیگابایتی استفاده شده است.

در نسل پیشین تلویزیون‌های اپل از سیستم تراشه A8 و رم ۲ گیگابایتی استفاده شده بود. حال با بکارگیری سخت‌افزار قوی در نسل جدید Apple TV، کاربران تجربه‌ای جدید از بازی‌های رایانه‌ای و محتوای ۴K به دست می‌آورند.

استفاده از چیپ‌ست‌های A10X Fusion و فناوری ۴K، محاسبات کامپیوتری را افزایش و اجرای گرافیکی آن را ارتقا می‌دهد؛ چرا که پخش ویدیوهای ۴K و تصاویر با کیفیت به سخت‌افزارهای قوی و ارتقا یافته نیاز دارد.

Apple TV با کیفیت ۴K از پردازنده ۳ هسته‌ای در کنار چیپ‌ست‌های قوی استفاده شده است. بر اساس شایعاتی که اخیراً مطرح شده، اپل از کنترلر بازی اختصاصی در این تلویزیون استفاده می‌کند؛ به این معنی که این غول تکنولوژی ممکن است با استفاده از Xbox One، تجربه‌ای متفاوت در ذهن کاربران خود ایجاد کند.

با افزایش توان گرافیکی و محاسبه‌ای، این نسل از تلویزیون‌های اپل بدون شک تصاویر مختلف را با کیفیت ۴K نشان می‌دهد.

البته تا مراسم رونمایی رسمی، تمامی این صحبت‌ها در حد گمانه‌زنی است و باید دید که به غیر از این شایعات مطرح شده، این شرکت چه تغییرات دیگری برای تلویزیون‌های خود در نظر گرفته است.

ارسال نظر