اپل مهندسین خبره کامپیوتر را محک می‌زند

رسانه کلیک - اپل با پنهان کردن یک سری از ویژگی‌ها و محتوا‌های خاص در وب‌سایت خود از مهندسین خبره کامپیوتر می‌خواهد که ارتباط بیشتری با این شرکت برقرار کنند.

اپل مهندسین خبره کامپیوتر را محک می‌زند

برای رد شدن از درهای اپل و وارد شدن به این شرکت باید علت وجود بعضی از اسرار پنهانی موجود در وب سایت این شرکت را کشف کنید.

اگر شما در مرورگر خود آدرس east-1.blobstore.apple.com را وارد کنید، لیست کاری پنهانی با متن بسیار ساده برای مهندسین کامپیوتر را پیدا کرده و با این جملات روبرو خواهید شد: «آره درسته! تو پیدامون کردی! حالا فهرست کاری را که ما می‌خواهیم بخوان. ما به دنبال یک مهندس بااستعداد برای توسعه بخش مهم زیر ساخت های کلیدی اکوسیستم اپل هستیم».

اپل مدعی شده است این بهترین شغلی است که می‌توانید با آن پروژه های مهم شرکت های کوچک و پروژه های با ارزش شرکت های تجاری قابل اعتماد را انجام دهید. البته ما این قضایا را از طریق توییتر Whittaker ZDNet کشف کردیم. عبارت "us-east-1" به بخشی از وب سرویس آمازون اشاره دارد و اگر صفحه را از از string به "us-west-1" تغییر دهیم به احتمال زیاد قسمتی از داده ها در پایگاه داده ذخیره می‌شود.

این صفحه همینطور در آی پی آدرس ۱۷.۱۳۲.۲۲.۳۰ موجود است. علاوه بر این شاید سرنخ هایی درباره نرم افزار امنیتی این شرکت به نام Enclave موجود باشد که به تازگی کلید رمزگشایی آن منتشر شده است.

ارسال نظر