دوست‌داران ساعت هوشمند منتظر ۲ نوع اپل واچ باشند

رسانه کلیک - اوایل ماه جاری شایعاتی مبنی بر عرضه ساعت‌های هوشمند اپل با تکنولوژی LTE به گوشمان خورد. حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته محصول اپل واچ را در دو مدل LTE و بدون LTE به بازار عرضه کند.

دوست‌داران ساعت هوشمند منتظر ۲ نوع اپل واچ باشند

دو مدل اپل واچ که یک مدل دارای LTE و دیگری فاقد این فناوری ارتباطی است، اوایل ماه جاری به بازار تزریق می‌شود. تفاوت ظاهری در این دو مدل به چشم نمی‌خورد و ظاهر آنها مشابه مدل‌های قبلی است. بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این دو مدل در سایزهای ۳۸ و ۴۲ میلی‌متر عرضه می‌شوند.

بلومبرگ اولین بار مدعی شد که ساعت جدید اپل با تکنولوژی LTE عرضه می‌شود اما اخیراً شایعاتی مطرح شده که نشان می‌دهد این مدل از تکنولوژی نسل ۳ اینترنت در برخی از بازارها پشتیبانی نمی‌کند.

وب سایت‌هایی مانند AT&T، Verizon، T-Mobile به محض ورود این ساعت‌ها، فروش آن را آغاز می‌کنند و عرضه این ساعت‌ها همزمان با عرضه آیفون های جدید به بازار خواهد بود.

ساعت‌های جدید اپل از قابلیت سیری Siri پشتیبانی می‌کند و حتی اگر کاربر موبایل خود را در خانه جا گذاشته باشد، همچنان می‌تواند از سیری و iMessages استفاده کند.

شایان ذکر است؛ اپل هنوز استفاده از LTE را در ساعت‌های هوشمند خود تأیید نکرده و استفاده از این تکنولوژی در حد حرف و حدیث باقی مانده است.

ارسال نظر