اپل واچ 4 معرفی شد؛ پزشکی در دستان شما!

رسانه کلیک - اپل در جریان مراسم رونمایی محصولات جدید از جمله سه دستگاه گوشی آیفون جدید از نسل جدید اپل واچ با نام رونمایی کرد.

اپل واچ 4 معرفی شد؛ پزشکی در دستان شما!

شرکت اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از ساعت هوشمند جدید اپل با نام اپل واچ 4 Apple Watch 4) رونمایی کرد که بهبودهایی را نسبت به نسخه قبلی دارد و قابلیت‌های جدیدی در زمینه سلامتی دارد.

جف ویلیامز در جریان رونمایی نسل جدید اپل واچ تاکید کرد که اپل واچ 4 تمرکز خاصی در زمینه سلامت و ورزش داشته است و در نسل جدید تبدیل به بخش مهمی از زندگی کاربران شده است؛ این ساعت قابلیت آن را دارد تا تنفس را به کاربران آموزش دهد و در زمینه ورزش قابلیت‌های جدید و گسترده‌ای به آن افزوده شده است.

اپل واچ 4 نسبت به نسل گذشته خود دارای صفحه نمایشی با حاشیه کمتر است و همین باعث شده تا صفحه این ساعت بزرگتر باشد؛ این ساعت هوشمند در ابعاد 40 و 44 میلی متری عرضه می‌شود و در بخش سخت افزاری نسل جدید سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 5 در آن به کار گرفته شده است که قرار است تا در تاریخ 17 سپتامبر عرضه شود و اپل واچ فیس‌های بیشتری را برای آن طراحی کرده است که می‌تواند سلایق مختلف کاربران را به صورت کامل پوشش دهد. همچنین اسپیکرهای نسل جدید اپل واچ توسط اپل باز طراحی شده و می‌تواند تا صدای بلندتر و شفاف‌تری را تولید کند.
اپل واج 4
در زمینه طراجی اپل واچ 4 بهبودهایی اساسی داشته و برای بخش پشتی نسل جدید ساعت هوشمند سرامیک در نظر گرفته شده و می‌تواند تا 32 گرم فشار را تحمل کند. اپل برای قلب تپنده ساعت هوشمند جدید خود از پردازنده دو هسته‌ای و 64 بیتی اپل S4 را در نظر گرفته که قابلیت‌های پردازشی دستگاه‎ را نسبت به گذشته بهبودهایی اساسی می‌بخشد تا جایی که اپل مدعی شده تا این پردازنده نسبت به گذشته 2 برابر سریعتر شده است.
یکی از مهمترین قابلیت‌های نسل جدید اپل واج استفاده از الگوی اطلاعاتی افراد به منظور تشخیص از کار افتادن افراد است که در قابلیت اورژانسی و به منظور تماس خودکار با اورژانس استفاده می‌شود و می‌تواند به افراد سالمند و کم توان که ممکن است تا مشکلی برای سلامتی آن‌ها ایجاد شود کمک کند؛ دومین ویژگی مهم در زمینه تشخیص شاخصه‌های سلامتی قابلیت شناسایی ریتم قلب توسط اپل واچ 4 است که ضریب پایش سلامتی افراد در یک گجت هوشمند را به درجه جدیدی رسانده است تا جایی که این ساعت تاییده FDA را دریافت کرده و کاربران صرفا برای استفاده از قابلیت باید تا انگشت خود را بر روی دکمه چرخان قاب کناری ساعت قرار دهند و در نهایت پس از 30 ثانیه اپل واچ 4 عملکرد قلب شما را بررسی می کند. از جمله سایر قابلیت‌های نسل جدید اپل واچ باید به شارژدهی یک روزه ساعت و برخورداری اپل واچ 4 به بلوتوث نسخه 5 اشاره داشت؛ یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت قابلیت استفاده از بندهای نسخه قبلی در نسخه جدید است.

قیمت و زمان عرضه اپل واچ 4

اپل واچ 4 در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و قیمت اپل واچ جدید مدل جی پی اس 399 دلار و نسخه سیم کارت خور این ساعت هوشمند با قیمت 499 دلار از 21 اکتبر مصادف با 30 شهریور ماه عرضه می‌شود؛ همچنین لازم به ذکر است که نسل گذشته اپل واچ از این پس با قیمت 279 دلار عرضه خواهند شد.

ارسال نظر