ساعت اپل در مشارکت با Hermes اولین بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد

شرکت اپل، یک سال پس از روزی که برای اولین بار از ساعت اپل رونمایی کرد، در روز چهارشنبه از محصول جدیدش رونمایی کرد که این ساعت جدید، در اولین سالگرد رونمایی‌اش، اولین بروزرسانی‌اش را دریافت خواهد کرد.

ساعت اپل در مشارکت با Hermes اولین بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد

به گزارش کلیک ، این بروزرسانی‌ها شامل تعدادی لوازم جدید، دو دسته رنگ متالیک و مشارکت با برند بسیار لوکس Hermes می‌باشد.شرکت اپل، رونمایی از ساعت خود را با سروصدای فراوانی انجام داد. برای ساعت‌های اپل Hermes ، شرکت اپل با برند لوکس فرانسوی شریک شده است تا بندهای چرمی برای مدل‌های استیلی ضدزنگ استاندارد و صفحه‌های ساعت ویژه سه‌تایی که یادآور ساعت‌های قدیمی Hermes می‌باشد، بسازد. محدوده قیمت‌ها از ۱۱۰۰ دلار شروع می‌شود که یک دستبند بسته‌بندی شده است تا ۱۵۰۰ دلار برای یک ساعت‌مچی با دستبند چرمی، و دستبندها در انواع رنگها موجود هستند، از سیاه و قرمز تا برنزی و آبی. این ساعت‌ها فقط محدود به فروشگاه‌های خرده‌فروشی بوده و فقط در بسته‌بندی‌های نارنجی رنگ دارای امضای Hermes ارائه می‌شود و گاها در ماه اکتبر نیز به حراج گذاشته می‌شود.

اکنون، ساعت‌های اپل اسپورت مدل سرخ طلایی و طلایی با آلومینیوم آنودیزه شده نیز وجود دارد، که اجازه می‌دهد که مشتریان ساعتی شبیه به ساعت‌های ۱۰۰۰۰ دلاری داشته باشند، بعلاوه اینکه ساعت Apple Watch Edition با قیمتی مناسب‌تر، با ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود. این ساعت‌ها همراه با بندهای فلورواِلاستومر عرضه می‌شوند که دارای رنگ‌های کدرتر و ملایم‌تری هستند، از رنگ‌های کبود، بنفش کمرنگ، رنگ سنگ‌های قیمتی و سرخ گرفته تا رنگ‌های سیاه، سفید و رنگ‌های نئونی که هم‌اکنون عرضه شده‌اند. همچنین این شرکت، دستبند های چرمی در رنگ‌های مختلف برای ساعت‌های اپل استاندارد، مانند ساعت اپل ضدزنگ استیلی Product Red همراه با یک دستبند قرمز رنگ عرضه کرده است (که درصدی از درآمدهای این ساعت، به صندوق جهانی مبارزه با ایدز اهدا می‌شود). محدوده‌ی قیمت‌ها از ۳۴۹ دلار تا ۱۷۰۰۰ دلار است و این مدل‌های جدید از روز چهارشنبه در ۲۴ کشور دنیا عرضه خواهد شد.

جف ویلیامز، معاون ارشد اجرایی شرکت اپل، که در جلسه رونمایی از محصول این شرکت که در ۹ام سپتامبر برگزار شد، صحبت می‌کند.

شرکت اپل از WatchOS2 نیز رونمایی کرده است که اولین بروزرسانی عظیم سیستم‌عامل ساعت اپل است و ۱۶ سپتامبر عرضه خواهد شد. بزرگترین تغییر این است که سایر نرم‌افزارها، بجای اجرا شدن روی آیفون، روی خود ساعت اجرا می‌شوند. اینکار باعث بهترشدن عملکرد دستگاه شده و برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا بطور مستقیم بر توانایی‌های حسگر و اطلاعات خود ساعت تکیه کنند. درحال‌حاضر بیش‌از ۱۰۰۰۰ نرم‌افزار ساعت وجود دارد و باوجود این توانایی‌های جدید، احتمالا نرم‌افزارهای Facebook Messenger و GoPro نیز به این قائله اضافه خواهند شد.

همچنین سازندگان این ساعت‌ها قادر خواهند بود تا نرم‌افزارهای خود را بطور یکجا درقالب نشانه‌های یکپارچه ساعتی، یا بصورت ویجت‌های ساده‌ای که همراه با ساعت نشان داده می‌شوند ارائه کنند. علاوه‌بر عملکردهای اساسی این ساعت مانند پاسخ به ایمیل‌ها و مدیریت تماس‌های بیشتر، این بروزرسانی چند نمایش ساعت جدید اضافه می‌کند، استفاده‌های بیشتر از سیستم صدا (Siri) و یک حالت رومیزی جدید که قادر خواهید بود از ساعت بعنوان یک ساعت شماطه‌دار استفاده کنید نیز وجود دارد.

از زمانی‌ که ساعت اپل برای اولین بار در ماه آوریل وارد عرصه شد، رقابت درزمینه عرضه ساعت‌های هوشمند بالا گرفت. کمتر از دوهفته پیش، گوگل اعلام کرد که ساعت‌های مچی اندروید روی گوشی‌های آیفون کار می‌کند، و گزینه‌های بسیار بیشتری را پیش‌روی اپل دوستان می‌گذارد. درست همین هفته پیش هم شرکت موتورولا، از ساعت هوشمند Moto 360 بروزرسانی‌شده زیبایی پرده‌برداری کرد و شرکت سامسونگ هم از ساعت هوشمند گرد Gear S2 اش رونمایی کرد.

شرکت اپل هنوز هم از بیان رسمی تعداد ساعت‌های اپل، اطلاعات فروش دسته‌ای iPod، هدفون‌های Beats و سایر محصولات کوچکتر خودداری کرده است. رئیس اجرایی شرکت اپل، تیم کوک در جلسه درآمدهای سه‌ماهه این شرکت که در ۲۱ جولای انجام شد، هرگونه گزارشی مبنی‌بر فروش بالای این ساعت‌ها را رد کرده و اعلام کرد که ما ژوئن، بهترین ماه برای این ساعت‌ها خواهد بود.

منبع : Bloomberg

ارسال نظر