اپل واچ بازار ساعت های هوشمند را تسخیر کرد

<p>تحلیل گران می‌ گویند ساعت‌ های هوشمند همچنان در انتظار پیشرفتی عظیم در راستای فراگیر شدن هستند. اما در این میان، اپل واچ پیشرفتی فوق العاده داشته است. به گزارش کلیک، بیش از نیمی از بازار جهانی در اختیار ساعت‌های هوشمند اپل است و این در حالی است که با وجود اینکه فروش آن‌ از پایان ماه آوریل آغاز شده بود. اگرچه، ساعت‌های اندرویدی از این قافله عقب مانده‌اند. تحقیقات موسسه جونیپر نشان از فروش 52 درصدی ساعت‌های هوشمند اپل در مقایسه با فروش کمتر از 10 درصدی ساعت‌های اندرویدی دارد. سال گذشته چیزی حدود 17 میلیون ساعت هوشمند به فروش رسید. بر اساس گزارش جونیپر باقی فروش ساعت‌های اندرویدی اکثراً از شرکت‌هایی با اهمیت کمتر و ساعت‌هایی ارزان‌قیمت‌تر و ساده‌تر مثل شرکت مارتیان، ایکس‌اند ریزور است که اخیراً ساعتی با نام نابو را معرفی کرده است. تحلیل‌ها نشان می‌دهد که عدم تداوم استفادهٔ فراگیر از ساعت‌های هوشمند بدین معناست که در کنار ساعت‌های هوشمند اپل، بازار جهانی میل به سمت ساعت‌هایی دارد که کاربردی ساده‌تر داشته و ارزان‌قیمت هستند و همچنین اعلان‌های ابتدایی و ردیاب تناسب‌اندام را بدون نیاز به اجرای نرم‌افزار دارند.</p> <p> با وجود اینکه شرکت‌های کامپیوتری با مناسب‌سازی و تقسیم‌بندی قیمت‌ها به تکمیل خط تولید خود پرداخته‌اند، اما همچنان جهش عظیمی به سوی تحول این سری دستگاه‌ها به وجود نیامده است. ساعت‌های هوشمند از جمله اجناسی هستند که در انتظار بازار فروش هستند. نویسنده و محقق جیمز موار در این رابطه می‌گوید: دستگاه‌های جدیدتر ظاهری آراسته‌تر و کارایی متفاوت دارند اما بازهم هیچ تغییر چشم‌گیری در توانایی و کاربرد دستگاه‌ها به وجود نیامده است. شرکت‌های سازنده ساعت‌های هوشمند که با شرکت اپل (که ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت می‌فروشد) رقابت می‌کنند، می‌کوشند با افزودن طلا، پلاتین آبکاری شده و کریستال به تولیدات خود، مصرف‌کنندگان مدشناس بیشتری را جذب کنند. شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند همچنان به دنبال ساعت‌هایی هستند که طول عمر باطری بهتر و نرم‌افزارهای مشتری‌پسندتری داشته باشند. در ماه سپتامبر شرکت اپل اعلام کرد که در حال حاضر 10 هزار برنامه برای ساعت‌های اپل وجود دارد در حالی که شرکت گوگل آماری 4 هزار عددی از شمار برنامه‌های ساعت‌های اندرویدی خود در ماه می اعلام کرده بود.</p>

اپل واچ بازار ساعت های هوشمند را تسخیر کرد

به گزارش کلیک، بیش از نیمی از بازار جهانی در اختیار ساعت‌های هوشمند اپل است و این در حالی است که با وجود اینکه فروش آن‌ از پایان ماه آوریل آغاز شده بود. اگرچه، ساعت‌های اندرویدی از این قافله عقب مانده‌اند.
تحقیقات موسسه جونیپر نشان از فروش 52 درصدی ساعت‌های هوشمند اپل در مقایسه با فروش کمتر از 10 درصدی ساعت‌های اندرویدی دارد. سال گذشته چیزی حدود 17 میلیون ساعت هوشمند به فروش رسید.
بر اساس گزارش جونیپر باقی فروش ساعت‌های اندرویدی اکثراً از شرکت‌هایی با اهمیت کمتر و ساعت‌هایی ارزان‌قیمت‌تر و ساده‌تر مثل شرکت مارتیان، ایکس‌اند ریزور است که اخیراً ساعتی با نام نابو را معرفی کرده است.
تحلیل‌ها نشان می‌دهد که عدم تداوم استفادهٔ فراگیر از ساعت‌های هوشمند بدین معناست که در کنار ساعت‌های هوشمند اپل، بازار جهانی میل به سمت ساعت‌هایی دارد که کاربردی ساده‌تر داشته و ارزان‌قیمت هستند و همچنین اعلان‌های ابتدایی و ردیاب تناسب‌اندام را بدون نیاز به اجرای نرم‌افزار دارند.

1
با وجود اینکه شرکت‌های کامپیوتری با مناسب‌سازی و تقسیم‌بندی قیمت‌ها به تکمیل خط تولید خود پرداخته‌اند، اما همچنان جهش عظیمی به سوی تحول این سری دستگاه‌ها به وجود نیامده است.
ساعت‌های هوشمند از جمله اجناسی هستند که در انتظار بازار فروش هستند. نویسنده و محقق جیمز موار در این رابطه می‌گوید: دستگاه‌های جدیدتر ظاهری آراسته‌تر و کارایی متفاوت دارند اما بازهم هیچ تغییر چشم‌گیری در توانایی و کاربرد دستگاه‌ها به وجود نیامده است.
شرکت‌های سازنده ساعت‌های هوشمند که با شرکت اپل (که ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت می‌فروشد) رقابت می‌کنند، می‌کوشند با افزودن طلا، پلاتین آبکاری شده و کریستال به تولیدات خود، مصرف‌کنندگان مدشناس بیشتری را جذب کنند.
شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند همچنان به دنبال ساعت‌هایی هستند که طول عمر باطری بهتر و نرم‌افزارهای مشتری‌پسندتری داشته باشند.
در ماه سپتامبر شرکت اپل اعلام کرد که در حال حاضر 10 هزار برنامه برای ساعت‌های اپل وجود دارد در حالی که شرکت گوگل آماری 4 هزار عددی از شمار برنامه‌های ساعت‌های اندرویدی خود در ماه می اعلام کرده بود.

ارسال نظر