پخش مستقیم رویداد اپل در ۱۷ شهریورماه

اپل هفتم سپتامبر برای معرفی محصولات جدید و ویژگی‌های جدید خود رویداد برگزار می‌کند. این شرکت قصد دارد تا به طورمستقیم این رویداد را در تلویزیون پوشش دهد.

پخش مستقیم رویداد اپل در ۱۷ شهریورماه

به گزارش کلیک، اپل برای رویداد هفتم سپتامبر(۱۷ شهریور) خود دعوت‌نامه فرستاده است. اکنون تنها مساله اعلامیه است که آیفون ۷ اپل و آیفون ۷ پلاس را معرفی می‌کند. رویداد در ۱ عصر به‌وقت شرقی آغاز و توسط اپل به‌صورت زنده پخش می‌شود.

طبق آخرین شایعات هردو iPhone 7 و iPhone 7 Plus ویژگی خط آنتن جدید را در بالا و پایین لبه این مدل‌ها ارائه می‌دهد. این دو دیگر جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نخواهد داشت و یک پنجره اسپیکر دیگر از پایین تلفن به‌ جای جک قرار خواهد گرفت. لنز دوربین عقب iPhone 7 بزرگ‌تر است و تنظیمات دومرحله‌ای دوربین نیز روی iPhone 7 Plus وجود دارد.هر دو مدل یک دکمه لمسی به‌جای دکمه home خواهند داشت و الکترومغناطیس آن باعث می‌شود کاربر تصور کند یک دکمه واقعی را لمس می‌کند. هردو هندست مجهز به یک چیپست A10 هستند و باتری‌های بزرگ‌تری دارند(۱۹۶۰ mAh برای iPhone 7 و ۲۹۱۰ mAh برای iPhone 7 Plus). میزان رم برای آیفون ۷ پلاس پنجاه‌درصد بیشتر شده و ۳ گیگابایت شده است.

در این رویداد هم‌چنین رونمایی از اپل واچ۲ را شاهد خواهیم بود و دو نسخه از ساعت نمایش داده خواهد شد. مدل اولیه شامل GPS و فشارسنج خواهد بود. اپل واچ ۲ به‌طورکلی ارتقا یافته و قابلیت ضد آب و پردازش سریع‌تر به آن افزوده‌شده است. همین‌طور نسل دوم اپل واچ، باتری ۳۳۴ mAh خواهد داشت.

ارسال نظر