اپل اولین بتای عمومی iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 را منتشر کرد

رسانه کلیک - اپل طبق معمول نرم افزارهای جدیدی را برای دستگاه های تلفن همراه خود آماده می کند. این شرکت هم اکنون اولین بتای عمومی را برای iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 منتشر کرده است.

اپل اولین بتای عمومی iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 را منتشر کرد

این اتفاق بعداز آن رخ داد که روز گذشته پیش نمایش نسخه جدید سیستم عامل اپل آماده شد.

هر دو نسخه iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 به روزرسانی جزئی هستند؛ این را می‌شود از مدل نام‌گذاری آن‌ها متوجه شد. معمولا این آپدیت‌ها شامل رفع اشکالات اولیه، ترفندهای کوچک، تغییرات جزئی و ... می‌شود.

iPadOS 13.4.5 نسخه جدید سیستم عامل اپل دارای یک مشکل در مورد Personal Hotspot است که مانع استفاده برخی از کاربران می‌شود. همچنین برای رفع آسیب پذیری مربوط به VPN نیز ارائه شده است.

شما می توانید با مراجعه به صفحه بتای اپل و ثبت نام دستگاه خود، نسخه‌های بتا را دریافت کنید. این کار در اصل دریافت گواهینامه ویژه و احراز هویت در اپل است. پس از آن نسخه بتا iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 برای آیفون یا آیپد شما ارسال می‌شود.

علاوه بر این، یک ویژگی جدید در Apple Music وجود دارد که به شما امکان می دهد آهنگ ها را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این یک روش سریع برای به اشتراک گذاشتن موسیقی‌هایی است که شما در حال گوش دادن به آن هستید.

ارسال نظر