آیفون ۴ اینچی اپل قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K را خواهد داشت

ظاهرا آیفون ۴ اینچی اپل که در کنفرانس روز بیست و یکم این شرکت شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود از قابلیت فیلم‌برداری با وضوح تصویر ۴K بهره‌مند می‌شود. اطلاعات مربوط به این موضوع ساعاتی پیش از سوی سایت appleinsider منتشر شد.

آیفون ۴ اینچی اپل قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K را خواهد داشت

چند وقتی است که شایعات و اخبار زیادی در رابطه با برنامه‌ریزی اپل به منظور رونمایی از یک آیفون ۴ اینچی و جدید منتشر می‌شود. بنا به این گزارشات، ظاهرا اپل قصد دارد که برای جلب رضایت آن دسته از کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگرهای کوچک‌تر هستند، یک آیفون ۴ اینچی را روانه بازار کند. تفاوت این آیفون با سایر آیفون‌های ۴ اینچی پیشین اپل در قابلیت‌های سخت افزاری آن خلاصه می‌شود. به بیان دیگر احتمالا اپل قصد دارد که در آینده نزدیک یک آیفون ۴ اینچی جدید و قدرتمند را روانه بازار کند.

چندی پیش گفته شد که اپل این آیفون را با نام اختصاصی آیفون ۵SE معرفی می‌کند، اما بعد از آن متوجه شدیم که نام این محصول احتمالا آیفون SE خواهد بود. البته صحت این خبر و حتی صحت اخبار مرتبط با وجود داشتن آیفونی ۴ اینچی هنوز به طور رسمی از سوی کمپانی اپل تایید نشده، اما این ضرب‌المثل را فراموش نکنیم که "تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها!". اپل چندی پیش دعوتنامه رسمی خود برای رویداد و کنفرانسی اختصاصی که در روز بیست و یکم ماه مارس برگزار می‌شود را منتشر کرد. پیش بینی شده که در این رویداد شاهد معرفی رسمی آیفون SE باشیم.

به گزارش کلیک، احتمالا آیفون ۴ اینچی و جدید اپل از تراشه A9 بهره‌مند می‌شود. وضوح تصویر صفحه نمایشی ۴ اینچی آن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل خواهد بود و قیمت محصول در حدود ۴۵۰ دلار در نظر گرفته می‌شود. البته قیمت آن با توجه به ظرفیت‌های مختلف حافظه داخلی دستگاه متفاوت خواهد بود و ظاهرا قیمت ۴۵۰ دلاری مربوط به نسخه پایه‌ای آن است. اما بنا به تازه‌ترین گزارشات ارائه شده از سوی سایت appleinsider.com ظاهرا آیفون SE اپل به سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بسیار قدرتمندی مجهز می‌شود. این سنسور احتمالا همان سنسوری خواهد بود که هم اکنون آیفون ۶S اپل از آن بهره‌مند است. همچنین گفته شده که این آیفون کوچک قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر ۴K را ارائه می‌کند. بنابراین آیفون SE اپل یک آیفون فوق‌العاده قدرتمند و مدرن است که در ابعاد کوچکی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

علاوه بر این محصول، انتظار داریم که اپل در رویداد بیست و یکم ماه مارس خود از آیپد ایر ۳ خود هم رونمایی کند و شاید اطلاعاتی در رابطه با نسخه جدید ساعت هوشمندش نیز منتشر کند. برخی از کارشناسان هم عقیده دارند که شاید اپل در این کنفرانس رسما از نسخه دوم اپل واچ (Apple Watch) رونمایی کند. با وجود تمامی این تفاسیر، اپل به مانند گذشته هنوز هیچ یک از خبرهای فوق را تایید نکرده و به هیچ وجه اطلاعاتی در رابطه با برنامه‌ریزی‌های خود برای رویداد روز بیست و یکم ماه مارس ارائه نکرده است. در هر صورت با توجه به شدت شایعات اخیر منتشر شده، رونمایی این کمپانی از یک آیفون ۴ اینچی بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

منبع: phonearena

ارسال نظر