اپل از شکلک های جدید خود رو نمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت اپل همزمان با سالروز جهانی اموجی (World Emoji Day)، تعدادی از جدید ترین شکلک های خود را به نمایش گذاشت.

اپل از شکلک های جدید خود رو نمایی کرد

این آیکون های پر مفهوم جدید شامل مواردی مثل دایناسور تی رکس پارک ژوراسیک و کاراکتر اِلف در سری فیلم های ارباب حلقه ها می شود. همچنین شکلک های جدیدی در این مجموعه وجود دارد که امکان مکالمات متنوع تری را فراهم می کنند. از جمله این موارد می توان به زنی که دارای حجاب است و یا خانمی که در حال شیر دادن به بچه است، اشاره کرد.

شکلک سر در حال انفجار و شکلک واضح استفراغ از دیگر اموجی های رونمایی شده امروز اپل است. اپل با افزودن اموجی گورخر و غول چراغ جادو دامنه اموجی های حیوانی و تخیلی خود را افزایش داده و علاوه بر آن شکلک جدید ساندویچ اشتهای هر کسی را برای خوردن یک ساندویچ خوشمزه باز می کند.

ما هر روز به زمانی که بتوانیم با استفاده از پیکتوگراف (تصویر نگاشت) ها به طور کامل با هم ارتباط برقرار کنیم، نزدیک و نزدیک تر می شویم. در حقیقت، تنها با استفاده از همان اموجی تی رکس می توان دامنه عمیقی از احساسات را با دیگران به اشتراک گذاشت. بنابر این ما بی صبرانه مشتاق انتشار رسمی این اموجی های جدید هستیم.

علاوه بر این، اپل برای گرامی داشت روز جهانی اموحی، اقدامات دیگری را نیز انجام داده است که از جمله آن ها می توان به تغییر نام برخی از فیلم های موجود در فروشگاه iTunes و استفاده از شکلک به جای نام آن ها اشاره کرد. کافیست بخش فیلم ها را فروشگاه iOS آیفون و یا iTunes در رایانه بررسی کنید تا ترجمه شکلک گونه بعضی از فیلم های موجود در آن را ببینید.

ارسال نظر