ارزش سهام اپل در یک سال آینده افزایش خواهد یافت

رسانه کلیک – ارزش سهام شرکت اپل در ماه گذشته ۹ درصد کاهش پیداکرده است، تحلیلگران بر این باور هستند که برخلاف کاهش ماه‌ها اخیر، سهام اپل در یک سال آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

ارزش سهام اپل در یک سال آینده افزایش خواهد یافت

سهام شرکت اپل در ماه مه ۹ درصد کاهش‌یافته است. بریان وایت تحلیل‌گر وال‌استریت معتقد است که اپل در حال بررسی شرایط بازار و انتخاب بهترین زمان برای عرضه آیفون ۸ است و پس از عرضه این گوشی هوشمند اپل در یک سال آینده به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل می‌شود.

شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ پرچم‌داران بسیار خوبی را معرفی کرده‌اند، گلکسی S8،LG G6، وان پلاس ۵ ازجمله پرچم‌دارانی هستند که امسال معرفی‌شده‌اند، اما آیفون هنوز پرچم‌دار پر سر صدای خود را عرضه نکرده و برای قضاوت در رابطه با سود شرکت در ماه‌های آینده زود است.

برخی از منتقدان بر این باور هستند که تمرکز بیش‌ازحد اپل بر روی آیفون ۸ باعث شده تا تابستان ۲۰۱۷ اپل، تابستان پرباری نباشد. بسیاری از منتقدان معتقدند که کنفرانس WWDC 2017 هم به‌خوبی سال‌های پیش برگزار نشد و تمرکز اصلی اپل بر روی آیفون ۸ بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته توسط متخصصان و تحلیل گران حوزه اقتصاد، اپل باعرضه آیفون ۸ در سال آینده به سهام تریلیون دلاری دست پیدا خواهد کرد و ارزش سهام این شرکت به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داشت.

اپل در سال ۲۰۱۳ هم در چنین شرایطی قرار گرفت و در بهار ۲۰۱۵ بسیار قدرتمندتر از همیشه ظاهر شد. به نظر می‌رسد کمرنگ بودن اپل در سال ۲۰۱۶، به دلیل برنامه‌های پیش رو این شرکت در سال ۲۰۱۷ است و امسال اپل از محصول بی‌نظیری رونمایی خواهد کرد.

امیت دارنیانی، تحلیل‌گر RBC، اشاره‌کرده که ظرف ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده سهام اپل به ارزش بالایی خواهد رسید که در ماه‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، آیفون ۸ یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش ارزش سهام این شرکت خواهد بود.

ارسال نظر