اعلام مشخصات گوشی جدید شارپ Aquos XX3

با وجود این که کمپانی شارپ بیشتر به عنوان تولیدکننده تلویزیون و مانیتور شناخته می شود، اما چند گوشی هم طراحی و تولید کرده است و ظاهرا جدیدترین محصول این شرکت به نام Aquos Xx3 Mini به زودی منتشر می شود.

اعلام مشخصات گوشی جدید شارپ Aquos XX3

به گزارش کلیک، بدنه Aquos Xx3 Mini بسیار شبیه به گوشی Huawei Honor 8 به نظر می رسد، چرا که بالا و پایین گوشی گردیده و هم چنین نام گوشی در جلو و زیر صفحه نمایش حک شده است.

در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی باید بگوییم که دارای یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش در جلو و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 در پشت قرار دارد. در داخل گوشی هم یک پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۷ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی وجود دارد که می توان ظرفیت حافظه را به لطف درگاه MicroSD افزایش داد. باتری در نظر گرفته شده هم برای این گوشی ۲۴۰۰ میلی آمپر قدرت دارد. به وجود همه این حرف ها، یکی از نقات قوت این گوشی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. دیگر ویژگی های این گوشی شامل دو باند Wi-Fi A / B / G / N / AC، بلوتوث ۴٫۲ ، پشتیبانی از NFC، و ۴G LTE می باشد. و در نهایت، سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد، اندروید ۷٫۰ خواهد بود.

به طور کلی، اگر بحث ظاهر گوشی را کنار بگذاریم و آن را با سخت افزار ادغام کنیم، Aquos Xx3 Mini بیشتر به گوشی Sony Xperia X Compact شباهت دارد، اما متاسفانه بر خلاف گوشی جمع و جور سونی، Aquos Xx3 Mini تا فوریه ۲۰۱۷ در دسترس کاربران قرار نمی گیرد.

علاوه بر این، این گوشی فقط در ژاپن عرضه می شود، بنابراین اگر به این گوشی علاقه مند شده اید و در خارج از سرزمین خورشید زندگی می کنید، باید آن را وارد کنید که به نظر کار معقولی نمی آید. Aquos Xx3 Mini در رنگ های سیاه، آبی، صورتی، سفید و سبز عرضه می شود.

ارسال نظر