ArtistX سیستم عاملی برای هنرمندان

اگر شما یک هنرمند هستید و در زمینه های مختلف هنری فعالیت دارید این مطلب را از دست ندهید.

ArtistX سیستم عاملی برای هنرمندان

کلیک - اگر شما یک گرافیست هستید یا در زمینه صدابرداری فعالیت می کنید و یا حتی ویرایشگر و تدوین گر فیلم هستید؛ شما صاحب سیستم عامل مخصوص به خود هستید. اشتباه نکنید منظورمان "مکینتاش" نیست. به "ArtistX" سلام کنید.
سیستم عامل ArtistX برپایه لینوکس اوبونتو (Linux Ubunto) تولید شده است و بصورت پیش فرض تعداد زیادی نرم افزار گرافیکی، ویرایش فیلم و صدا (تدوین و میکس) و نرم افزارهای چند رسانه ای دو بعدی و سه بعدی را در خود گنجانده است و از هر نظر کار شما را راحت کرده است. این سیستم عامل بصورت کاملا رایگان در اختیار شماست و می توانید با دانلود ISO ان از وبسایت رسمی سازنده، آن را نصب کنید و امکاناتش بهره ببرید.
لیست نرم افزارهای تخصصی این مجموعه به شرح زیر است:
نرم افزارهای ۳ بعدی مدلینگ ، متحرک سازی و انیمیشن سازی : Art of Illusion, Ayam, Blender, Equinox 3D, K3d, Make Human, Moonlight3D, Sculptris, Wings3D, SweetHome3D, Y.A.P.R.M
موتور ۳ بعدی سازی : Meshlabs
نرم افزارهای DJ : Beatport SYN, Freecycle, Freewheling, Mixxx, QSampler, Smasher, Tactile 12000, TerminatorX
نرم افزارهای Audio Synth : amSynth, Freebirth, Horgand, Hydrogen, Ingen, Mx44, Psychosynth, Qsynth, Rakarrack, SetBfree, Sineshaper, Yoshimi
نرم افزار و ابزارهای MIDI Tools : Arpage, MusE, Patchage
نرم افزارهای ادیت و ویرایش صدا: Audacity, Kwave, Rezound, Sweep, Wavesurfer
نرم افزارهای نقشه کشی و CAD : DraftSight, FreeCAD, LibreCAD
نرم افزارهای ویرایش و ادیت عکس : GIMP, Krita, Pinta
و صدها نرم افزار تخصصی دیگر در زمینه های هنری. علاوه بر این شما می توانید نرم افزارهای دیگری نیز به این مجموعه اضافه کنید. همانطور که می دانید بسیاری از نرم افزارها برای لینوکس گسترش داده نمی شوند. از این میان می توان به محصولات شرکت ادوبی اشاره کرد که از جایگزین های آن در این مجموعه استفاده شده است.

ارسال نظر