دامنه Assassin’s Creed Collection ثبت شد

اگرچه بازی Assassin’s Creed Collection وجود ندارد، وبسایت این بازی هم اکنون تاسیس شده است!

دامنه Assassin’s Creed Collection ثبت شد

به گزارش کلیک ٰ‌اخیرا کمپانی بزرگ یوبی سافت دامنه ای با نام Assassin's Creed Collection را برای خود ثبت کرده است که طبق پیش بینی ها و نظر منتقدان، این کمپانی در حال ساخت نسخه کالکشن فرانچایز محبوب اساسین کرید است! برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

کمپانی یوبی سافت به تازگی دامنه ای با آدرس assassinscreedcollection.com را برای شرکت خود به ثبت رسانید که این موضوع نشان دهنده عرضه نسخه کالکشن فرانچایز اساسین کرید است. این خبر توسط یک کاربر وبسایت معتبر NeoGAF منتشر شده است! این کاربر طبق بررسی هایی که درباره این دامنه انجام داده است (از طریق وبسایت WhoIs)، اعلام کرده که این دامنه در تاریخ 11 دسامبر سال جاری میلادی توسط کمپانی یوبی سافت به ثبت رسیده است.

متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری از این دامنه نه از طریق سایت های مختلف و نه از طریق کمپانی یوبی سافت منتشر نشده است.

البته ممکن است هدف کمپانی یوبی سافت از ساخت دامین Assassin's Creed Collection فقط مرتب نگه داشتن فرانچایز اساسین کرید باشد و تمامی اطلاعات مربوط به فرانچایز اساسین کرید در این وبسایت منتشر شود. اما برخی از منتقدان اعتقاد دارند که بزودی کمپانی یوبی سافت از نسخه کالکشن بازی Assassin's Creed برای کنسول های نسل آینده رونمایی خواهد کرد چرا که هنوز بازی اساسین کرید زیادی برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی در دسترس نیست و دارندگان این کنسول ها فقط می توانند بازی Assassin's Creed Unity و بازی Assassin's Creed Syndicate را بر روی این کنسول ها تجربه کنند.

شایان به ذکر است که این روزها، بازی های ریمستر شده قدیمی برای کنسول های نسل هشتم یعنی Xbox One و PlayStation 4 فروش خوبی دارند و تا به امروز بسیاری از کمپانی های سازنده بازی ها نسخه بهبود یافته عناوین قبلی خود را برای این دو کنسول منتشر کرده اند.

آخرین نسخه از فرانچایز محبوب اساسین کرید با نام Assassin's Creed Syndicate در 23 اکتبر سال میلادی جاری برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و هم اکنون شما کاربران عزیز می توانید این بازی را خارق العاده را تجربه کنید. شایان به ذکر است که نمره این عنوان در شبکه استیم، نمره 9 از نمره 10 می باشد.

در پایان خبر، دیدگاه شما در خصوص ثبت شدن دامنه Assassin's Creed Collection چیست؟ آیا نسخه کالکشن این بازی بزودی توسط یوبی سافت منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر