سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins اعلام شد

رسانه کلیک - شرکت فرانسوی «یوبی سافت» به تازگی مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins را اعلام کرد.

سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins اعلام شد

تنها چند هفته با انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری یعنی Assassin's Creed Origins فاصله داریم و به همین خاطر، شرکت فرانسوی «یوبی سافت» برای آنکه پی سی بازها خود را برای شروع ماجراجویی جدید سری «اساسین کرید» در مصر باستان آماده کنند، مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی جهت اجرای این عنوان در پلتفرم پی سی را در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت.

به علاوه، آقای خوزه آرازا (Jose Araiza)، مسئول هماهنگ سازی «اساسین کرید اوریجین»، در کنار اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز بازی، کمی هم از تیم توسعه دهنده نسخه پی سی این عنوان ویدیویی سخن گفت. وی در این زمینه اعلام کرد: «نسخه پی سی بازی Assassin's Creed Origins دقیقا موازی سایر نسخه ها (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) توسط تیم اصلی در استودیوی مونترال و با همکاری تیم تخصصی پلتفرم پی سی در شعبه کی اف (پایتخت کشور اوکراین) شرکت یوبی سافت طراحی و ساخته شده است. ما این رویکرد را زمانی که در حال طراحی ویژگی های بازی بودیم، انتخاب کردیم و از همان ابتدای کار عملکرد موس و کیبورد رایانه شخصی ها در کنترل بازی مورد بررسی قرار داده شد».

نکته جالب اینجا است که سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins دقیقا مشابه مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Syndicate است. این در حالی است که عنوان ویدیویی «اساسین کرید سیندیکیت» دو سال پیش به دست طرفداران و بازیکنان رسید. با در نظر گرفتن پیشرفت روز افزون صنعت بازی سازی و ارتقای موتورهای گرافیکی، قطعا وجود چنین تشابه ای آن هم بعد از گذشت دو سال نشان می دهد که جدیدترین نسخه سری اساسین کرید شامل تنظیمات گرافیکی زیاد و متعددی بوده و بر روی سیستم های مختلفی قابل اجرا است.

سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins

همان طور که در ابتدای خبر اشاره کردیم، سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins چندان بازیکنان را به چالش نمی کشاند و اغلب گیمرها می توانند با سیستم های معمولی و میان رده نیز به تجربه این عنوان بپردازند. از این رو، اگر فقط و فقط به دنبال تجربه بازی هستید و به گرافیک آن اهمیت نمی دهید، تنها به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-2400s @ 2.5 GHz، رم ۶ گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 (با حافظه داخلی ۲ گیگابایت) احتیاج دارید تا این عنوان را در رزولوشن ۷۲۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی پی سی شما اجرا شود.

اما اجرا بازی «اساسین کرید اوریجین» با پایین تنظیمات گرافیکی چیزی نیست که اغلب پی سی بازها آن ها را بپذیرند! به همین علت، سازندگان و توسعه دهندگان برای اجرای بازی در رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و حتی فراتر از آن، سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی Core i7- 3770 @ 3.5 GHz، رم ۸ گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 760 با حافظه داخلی سه گیگابایت را توصیه کرده اند. با این وجود، سیستم پیشنهادی بازی در مقایسه با سیستم های قدرتمند روز دنیا هم چندان چنگی به دل نمی زند.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins:

  • سیستم عامل: نسخه سرویس پک ۱ ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-2400s @ 2.5 GHz یا ای ام ای FX-6350 @ 3.9 GHz
  • رم: ۶ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 660 یا ای ام دی Radeon R9 270
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • رزولوشن: ۷۲۰p
  • ویدیو پیش فرض (تنظیمات گرافیکی): پایین ترین کیفیت

سیستم پیشنهادی بازی Assassin's Creed Origins:

  • سیستم عامل: نسخه سرویس پک ۱ ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7- 3770 @ 3.5 GHz یا ای ام ای FX-8350 @ 4.0 GHz
  • رم: ۸ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 760 یا ای ام دی Radeon R9 280X
  • حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت
  • رزولوشن: ۱۰۸۰p
  • ویدیو پیش فرض (تنظیمات گرافیکی): بالاترین کیفیت

سیستم مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins

از دیگر خبرهای پیرامون عنوان Assassin's Creed Origins، می توان به انتشار تصویر کامل از نقشه بازی اشاره کرد. آنطور که به نظر می رسد، ابعاد جهان بازی «اساسین کرید اوریجین» بسیار وسیع و پهناور طراحی شده و شامل مناطق گوناگونی از جمله کوهستانی، شهری، جزیره ای، ساحلی و غیره است. برای مشاهده نقشه بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۵ آبان ماه سال ۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. همچنین در حال حاضر نسخه استاندارد، دیلاکس و گلد بازی به ترتیب با قیمت های ۵۹٫۹۹ دلار، ۶۹٫۹۹ دلار و ۹۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر و رسمی از جمله پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، یوپلی و استیم به فروش می رسد.

بهتر است بدانید چندی پیش کارگردان بازی، آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در خصوص نسخه ایکس باکس وان ایکس این عنوان ویدیویی صحبت کرد. وی معتقد است که بازی «اساسین کرید اوریجین» در تمامی پلتفرم ها هیجان انگیز و مهیج است اما به لطف قدرت باورنکردنی کنسول ایکس باکس وان ایکس، سازندگان آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها دارند و این موضوع باعث می شود که کیفیت بصری و گرافیک محیط بازی بر روی این کنسول خیره کننده به نظر برسد و مصر باستان با جزئیات بیشتر و در دو رزولوشن ۱۰۸۰p و ۴K به نمایش درآید.

ارسال نظر