بازی Assassin’s Creed Origins تجربه جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد

رسانه کلیک - در مصاحبه اخیر کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins با وب سایت GamesIndustry، اطلاعاتی در خصوص نحوه تلاش تیم سازنده بازی جهت خلق تجربه ای جدید برای بازیکنان منتشر شد.

بازی Assassin’s Creed Origins تجربه جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد

چند وقتی است که مجموعه اساسین کرید دوران خوبی را پشت سر نمی گذارد و هر سال شاهد عرضه نسخه های جدیدتری بودیم که متاسفانه عملکرد ضعیفی داشتند و در نهایت از محبوبیت و فروش این فرانچایز قدیمی و خاطره انگیز کاسته می شد. حال شرکت فرانسوی یوبی سافت برای آنکه طرفداران این سری را از دست ندهد و از کاهش محبوبیت آن جلوگیری کند، تصمیم گرفت که یک سال به مجموعه اساسین کرید استراحت دهد و بیشتر از همیشه بر روی ایده ها، نوآوری ها، داستان و ساخت جهان و گیم پلی بازی کار کند.

سرانجام پس از گذشت دو سال از انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate، نسخه جدید این مجموعه به نام Assassin's Creed Origins منتشر شد. سازندگان در عنوان ویدیویی اساسین کرید اوریجین تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ایده های جدیدی را به بازی اضافه کنند و تجربه کاملا جدید و مدرنی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند. از این، این بازی برای شرکت یوبی سافت از اهمیت بسیار بالایی برخودار است!

حال تنها دو روز از انتشار یکی از بهترین عناوین ماجراجویی سال یعنی اساسین کرید اوریجین زمان گذشته و این بازی به خوبی توانسته نظر اغلب منتقدان و حتی بازیکنان را به خود جلب کند، به طوری که میانگین نمره این عنوان نسبت به نسخه قبلی پیشرفت مناسبی داشته و از ۳۵ نقد، امتیاز ۸۳ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است.

به تازگی کارگردان بازی Assassin's Creed Origins و نسخه بلک فلگ، آقای ژان گودسون (Jean Guesdon)، در گفت و گو با وب سایت معتبر GamesIndustry توضیحاتی را در خصوص نحوه تلاش تیم سازنده بازی برای ایجاد و خلق تجربه ای جدید برای گیمرها ارائه کرد.

بازی Assassin’s Creed Origins

وی در این باره گفت: «در تمامی بازی های مجموعه Assassin's Creed، زمانی که حرف از گیم پلی می شود، ما همواره تلاش می کنیم تا چیز کاملا جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. حال با بازی Assassin's Creed Origins ما قصد داریم که جهش بزرگی به وجود آوریم و تجربه های کاملا جدید و مدرن تری را رقم بزنیم! به همین خاطر است که ما چیزهای زیادی از جمله عقاب، قابلیت شنا کردن در تمامی مناطق آبی، قابلیت بالا رفتن از صخره ها، پرتاب پیکان، ترکیب شیوه های مختلف مبارزه و غیره را به بازی Assassin's Creed Origins اضافه کردیم. در اصل، گیم پلی بازی واقعا مدرن تر از نسخه های پیشین شده و بیشتر به سمت نقش آفرینی تمایل پیدا کرده است».

همچنین آقای ژان گودسون در ادامه صحبت های خود از عقاب حاضر در بازی که به نام Senu شناخته می شود، دفاع کرد و آن را بیشتر شبیه پیهپاد موجود در بازی Ghost Recon Wildlands دانست. ایشان در این زمینه اظهار داشت: «زمانی که ما ساخت یک بازی ویدیویی جدید را شروع می کنیم، ابتدا از خود می پرسیم که کدام ویژگی در بازی کاملا درست و به جا است و این ویژگی چه مفهومی دارد؟ به عنوان مثال، طراحی قلاب کشنده در بازی Assassin's Creed Syndicate امری درست و به جا بود چرا که لندن مرتفع ترین شهری بود که تا به امروز در سری اساسین کرید داشتیم. گاها برخی از ساختمان ها دارای ۶ الی ۷ طبقه بودند. به همین خاطر ما به یک وسیله ای نیاز داشتیم که به سرعت بازیکنان را به آخرین طبقه منتقل کند. اما تفاوت زیادی میان جهان دو بازی Assassin's Creed Origins و اساسین کرید سیندیکیت وجود دارد و بدین خاطر ما هم با ایده ها و نوآوری های تازه ای وارد میدان شدیم».

بازی Assassin’s Creed Origins

ژان گودسون ادامه داد: «ما جهانی پهنار، وسیع و غول پیکری را طراحی و تولید کرده ایم که تمام آن از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی پر شده است. بنابراین تمامی مردمانی که در بازی زندگی می کنند، زنده هستند. حتی زمانی که بایک از آن ها خیلی دور باشد! این موضوع برای ما بسیار هیجان انگیز بود چرا که به واسطه آن شرایطی ایجاد شد که ما نیز از قبل آن ها را پیش بینی نمی کردیم. خب، پس چرا عقاب؟ آری، یکی از هداف استفاده از عقاب امکان مشاهده استراتژیک مناطق نزدیک است. اما ما قصد داشتیم که از آن در مقیاس های بیشتر و بزرگ تر استفاده کنیم. هدف ما این است که بازیکنان به مناطق دور دست نیز دسترسی داشته باشند و شخصا اهداف مورد نظر را به کمک عقاب پیدا و مشخص کنند. این ایده هیچ ارتباطی با سایر عناوین ویدیویی ندارید».

داستان بازی اساسین کرید اوریجین در مصر باستان و اهرام ثلاثه جریان دارد که در آن بازیکنان در نقش فردی به نام بایک به دنبال نابودی دشمنان و انتقام از آن ها هستند. بایک به همراه فرقه اساسین به شهر Siwa سفر می کند تا با گروهی به نام Order of the Ancients که شورش به پا کرده اند، مقابله و آن ها را از ریشه نابود کند. این مبارزات پای خانواده بایک را نیز به وسط می کشد و درست در این زمان، عشق به خانواده در وجود بایک شکوفا می شود. در مجموع، این نسخه از مجموعه اساسین کرید دارای داستانی عمیق و درگیرکننده است که به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار کرده و آن ها را به تجربه ادامه بازی ترغیب می کند.

بازی Assassin’s Creed Origins

بازی Assassin's Creed Origins در روز ۲۷ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۵ آبان ماه سال ۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد و علاقه مندان هم اکنون می توانند با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار این عنوان را از طریق فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، یوپلی و استیم خریداری کنند.

لازم به ذکر است؛ این عنوان ویدیویی دارای سیزن پس بوده و توسعه دهندگان قول عرضه دو بسته الحاقی به نام های The Hidden Ones و The Curse of the Pharaohs را در سال آینده میلادی (۲۰۱۸) را داده اند. در حال حاضر نسخه سیزن پس بازی با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های مذکور به فروش می رسد. جهت مطالعه اطلاعات بیشتر در خصوص بسته های الحاقی بازی اساسین کرید اوریجین ، اینجـــــــــــا کلیک کنید.

از آنجا که یوبی سافت نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی را به طور جداگانه طراحی و ساخته است، طرفداران و دارندگان این کنسول قدرتمند و جدید خانواده ایکس باکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) می توانند به تجربه آن بپردازند و از کیفیت فوق العاده محیط بازی لذت ببرند.

چنانچه به دنبال تجربه بازی Assassin's Creed Origins در پلتفرم رایانه شخصی هستید، بهتر است پیش از خرید بازی به مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی آن نگاهی بیاندازید. اگرچه برای اجرای نسخه پی سی این عنوان ویدیویی چندان به سخت افزارهای قدرتمند نیازی نیست و بازی برای سیستم های مختلف و گوناگونی بهینه سازی شده است. جهت مشاهده مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر