ایسوس از نمایشگر 32 اینچی گیمینگ ROG رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت ایسوس اواسط آبان ماه سال جاری از نمایشگر 32 اینچ گیمینگ ROG با عنوان Strix XG32VQ رونمایی کرد.

ایسوس از نمایشگر 32 اینچی گیمینگ ROG رونمایی کرد

این مانیتور خمیده 32 اینچی با برند اختصاصی ایسوس برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری با عنوان «جمهوری گیمرها» معرفی شده است.

نمایشگر 32 اینچ گیمینگ ROG به همراه یک پنل خمیده 1800R با رزولوشن خیره کننده 2560 در 1440 پیکسل تولید شده و دارای رفرش ریت 144 هرتز و زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه است. علاوه بر این، عضو تازه وارد مجموعه Republic of Gamers مجهز به تکنولوژی FreeSync توسعه یافته توسط کمپانی AMD است.

پنل این نمایشگر 32 اینچی همچنین دارای 125 درصد پوشش رنگ sRBG بوده و تا 300 نیت سطح روشنایی به همراه بازدهی زاویه دید تا 178 در 178 درجه دارد.

تمامی فاکتورهای بکار گرفته شده در این محصول نشان از وجود یک نمایشگر منحصر به فرد برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری دارد. علاوه بر اینکه مانیتور جدید جمهوری گیمرهای ایسوس دارای یک پنلی پشتی RGB LED برای افزایش شفافیت رنگ ها است.

بدون هیچ شکی نرخ تازه سازی نمایشگر یا refresh-rate یکی از جالب توجه ترین فاکتور ها برای خرید یک مانیتور گیمینگ به حساب می‌آید و ایسوس توانسته با بهینه سازی کاملا قابل قبول این فاکتور، محصول جدید خانواده Republic of Gamers را برای کاربران علاقه مند به گیم و همچنین دیگر کاربران حرفه ای عرضه کند.

پایه این مانیتور نیز در نوع خود بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد؛ بر همین اساس، پایه نمایشگر گیمینگ جدید ایسوس مدل Strix XG32VQ مزین به لوگوی تراش خورده با لیزر Republic of Gamers شده است.

مانیتور 23 اینچ گیمینگ ROG دارای یک ورودی DisplayPort 1.2، یک ورودی mini-DisplayPort 1.2 و یک ورودی HDMI 1.4a است.

نمایشگر جدید گیمینگ ایسوس در حالی معرفی شده که هنوز کمپانی بزرگ تایوانی اطلاعاتی در مورد قیمت آن ارائه نداده است.

ارسال نظر