ایسوس از گوشی قدرتمند Zenfone 3 Deluxe رونمایی کرد

در طول چند سال گذشته شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به تولید مداوم محصولات پرچمدار روی آورده اند. و اکنون شرکت ایسوس از خانواده پرچمدار های جدید خود رونمایی کرد.

ایسوس از گوشی قدرتمند Zenfone 3 Deluxe رونمایی کرد

به گزارش کلیک، از آنجایی که میزان تقاضا برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگتر افزایش یافته است، و از طرف دیگر گوشی ها کوچکتر نیز مشتریان خاص خود را دارد سازندگان ناچار شده اند هر دستگاه را حداقل در دو نسخه مشابه به هم به بازار عرضه کنند.

و اما شرکت ایسوس (Asus) حتی پا را از این فراتر گذاشته و پرچمدار جدید خود به نام Zenfone 3 را نه در دو نسخه بلکه در سه نسخه مختلف عرضه می کند.

این شرکت تایوانی در نمایشگاه COMPUTEX 2016 تایپه از خانواده دستگاه Zenfone 3 در سه مدل مختلف رونمایی کرد. این گوشی نه تنها نسبت به نسخه قبلی یعنی Zenfone 2 پیشرفت های زیادی را داراست بلکه هر سه نسخه آن قابلیت های متفاوت چشمگیری از هم را دارا هستند.

Zenfone 3 استاندارد، یک گوشی میان رده با امکانات متناسب است؛ طراحی آن کلاسیک و در عین حال قابل ستایش است. این گوشی ترکیبی از شیشه و فلز بوده و صفحه نمایش آن با گوریا گلس ۲٫۵D محافظت می شود و دور تا دور آن نیز با یک نوار فلزی براق پوشش داده شده است.

zenfone3-56554

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰P از نوع IPS LCD بهره می برد، که ایسوس به خوبی آن را در بدنه گوشی جای داده، به طوری که لبه های کناری بسیار باریک است (نسبت صفحه نمایش به کل دستگاه ۷۷٫۳ درصد است). همچنین این گوشی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فناوری منحصر به فرد فوکوس خودکار TriTech ایسوز مجهز بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه تهیه تصاویر سلفی را بر عهده دارد. تامین انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری انجام می شود.

Zenfone 3 استاندارد، علاوه بر رم ۴ گیگابایتی از تراشه Snapdragon 625 بهره می برد. این تراشه اولین پردازنده ۸ هسته ای کوالکام از سری ۶۰۰ است که از فناوری پردازش ۱۴ نانومتری FinFET استفاده می کند و دارای مودم X9 LTE یکپارچه شده با اتصال بی سیم ۸۰۲٫۱۱ac MU-MIMO Wi-Fi می باشد.

علاوه بر این ها یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت این گوشی جا خوش کرده است، که در مدل حرفه ای تر این گوشی یعنی Zenfone 3 Deluxe نیز دیده می شود.

Zenfone 3 Deluxe در واقع پرچمدار ایسوس محسوب می شود که دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۱۰۸۰p بوده و پردازنده مشهور Snapdragon 820 به همراه مقدار باورنکردنی ۶ گیگابایت رم و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی ساخت سونی با سنسور تصویر IMX318 و دیافراگم f/2.0 در آن به کار رفته است.

اگر چه برجسته ترین نقطه قوت مدل Deluxe را می توان بدنه تمام فلزی آن دانست، که به طور کامل نوار های پلاستیکی ناخوشایند را حذف کرده و در عین حال بدنه ای بسیار باریک ۴٫۲ میلی متری را به ارمغان آورده است.

zenfone3-565234

آخرین عضو این خانواده Zenfone 3 Ultra است که می توان آن را یک غول به تمام معنا به حساب آورد. این گوشی یا بهتر است بگوییم این فبلت از یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی Full HD استفاده می کند و قدرت خود را مدیون پردازنده Snapdragon 652 و ۴ گیگابایت رم بوده و یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی به دلیل وجود فضای کافی، به جلوی آن انتقال یافته است.

به گفته ایسوس مدل Ultra بیشتر برای اهداف سرگرمی طراحی شده است تا هر چیز دیگر. این دستگاه از ۲ اسپیکر پرقدرت five-magnet با پشتیبانی از Hi-Res Audio بهره می برد. همچنین یک هدفون DTS مجهز به صدای مجازی فراگیر ۷٫۱ کاناله نیز که به گفته ایسوس در نوع خود اولین است همراه با آن عرضه می شود.

هر سه دستگاه از درگاه USB-C برخوردار بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 بهره می برند. قیمت آن ها نیز در آمریکا به ترتیب ۲۵۰، ۴۹۹ و ۴۷۹ دلار تعیین شده است (استاندارد، Deluxe و Ultra).

منبع: ۹to5google

ارسال نظر