بررسی مانیتور خمیده MX34 Asus

Asus نظر ما را جلب کرده است. ما عاشق طرح خمیده این مانیتور شده ایم. اما به هر حال، تا وقتی قیمت و مشخصات آن را ندانیم نمی توانیم هیچ نتیجه گیری جامعی ارائه کنیم.

بررسی مانیتور خمیده MX34 Asus

نقاط قوت: طراحی شگفت انگیز، وضوح تصویر QHD ، قابلیت شارژ Qi
نقاط ضعف: نامشخص بودن بسیاری از ویژگی ها

اگر احساس می کنید که وقت آن رسیده تا افق های خود را گسترش دهید، مانیتور خمیده Asus MX34 ، شما را به این خواسته خواهد رساند. این مانیتور 34 اینچی، دارای وضوح تصویر QHD ( رزولوشن 3400× 1440)، بطور شگرفی، زیبایی فضای هر دفتر کار یا میز کاری را بهبود خواهد داد.
MX34 دارای نسبت تصویر 21:9 است که برای تماشای فیلمهای نمای گسترده، مرور عکسهای پانوراما و باز کردن چندین پنجره تصویر در کنار هم خارق العاده است.
شما برای داشتن این مانیتور عریض نیازمند یک میز عریض هستید. هر چند که، انحنای 2000R آن باعث می شود که از وسط یک اینچ به عقب و لبه ها یک اینچ به سمت جلو خمیدگی داشته باشد، بنابراین وقتی شما نزدیک به صفحه نمایش نشسته باشید احساس می کنید که از سه طرف با تصاویر احاطه شده اید.

طراحی

مانیتور Asus دارای یک صفحه QHD با یک فریم سیاه بسیار نازک است که به ندرت جلب توجه می کند، به ویژه وقتی که رنگهای روشن از صفحه ساطع می شوند. این فریم حدود نیم اینچ به سمت لبه های مانیتور ضخامت دارد و به تدریج به سمت میانه پشت قاب صفحه نمایش ضخیم تر می شود.
لبه های کناری بسیار باریک هستند و شرکت Asus تصمیم گرفته تا همه درگاه های ورودی را در پایه زیرین صفحه نمایش تعبیه کند که برای چیدن منظم کابل ها مناسب است؛ اما این ویژگی در هنگام اتصال دستگاه های جانبی تا اندازه ای آزار دهنده است. مانیتور MX34 دارای درگاه های متعددی نیست و فقط دارای یک درگاه نمایش 1.2 اینچی و یک ورودی HDMI 2 اینچی است.
به پشت صفحه نمایش یک پایه زیبا و براق نقره ای و سیاه گرد متصل است که دارای یک مرکز شیشه ای شفاف است که می تواند به صورت بی سیم هر دستگاه دارای سیستم Qi را شارژ کند.

مشخصات
هنوز موارد زیادی وجود دارد که ما درباره این مانیتور نمی دانیم. برای مثال، هنوز از تاریخ عرضه و یا قیمت آن اطلاعی نداریم. مهم تر از آن اینکه، ما دقیقاً نمی دانیم در درون این قاب چه می گذرد. اگر بخواهیم تصورات خود را بر پایه ویژگیهای مدلهای قبلی آن، یعنی مدل MX299Q، قرار دهیم، مانیتور MX34 دارای 300 نیت روشنایی، نسبت کنتراست 80,000,000:1 و زمان پاسخ 5 میلی ثانیه است. مدل MX299Q دارای قیمت اولیه 449 دلار (حدود 449 پوند و 599 دلار استرالیا) بود و اکنون حدود 20 درصد در تمام مناطق کاهش داشته است.
متاسفانه، این یک مقایسه همتراز نیست. مانیتور MX299 دارای صفحه تخت، صفحه نمایش 29 اینچی با وضوح تصویر 2,560 x 1,080 است. در صورتی که، MX34، 34 اینچ بوده و دارای صفحه نمایش QHDاست و امیدواریم که زمان پاسخ آن کمی بالاتر از 5 میلی ثانیه باشد.

قضاوت اولیه
به دلیل اینکه ما اطلاعی از قیمت و مشخصات این مانیتور نداریم، نمی توانیم هیچ نتیجه گیری اولیه مناسبی درباره آن داشته باشیم. چیزی که من با اطمینان می توانم به شما بگویم این است که مانیتور خمیده MX34، کاملاً خیره کننده است.
اگر می خواهید جذابیت دفتر کار یا اداره خود را افزایش دهید و تجربه تماشای تصاویر خود را بهبود بخشید، بی صبرانه منتظر تاریخ عرضه Asus MX34 باشید.

بررسی اطلاع رسانی چیست؟
" بررسی های صرفاً جهت اطلاع رسانی" شامل برداشتهای اولیه ژورنالیستی از یک قطعه یا دستگاه بر اساس گذراندن زمان با آن قطعه یا دستگاه است. زمان کار با این وسیله یا قطعه می تواند تنها چند ثانیه یا چند ساعت باشد. موضوع مهم این است که ما قادر بوده ایم با آن دستگاه کار کنیم و می توانیم حسی را که ما از کار با آن داشته ایم را به شما هم ارائه کنیم، حتی اگر آن صرفا یک مشاهده ساده باشد.

منبع:Tech Radar

ارسال نظر