نمایش هدست واقعیت مجازی ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶

به نظر می‌رسد حداقل نیمی از حرف و حدیث‌هایی که از سال گذشته در مورد دو برند گیگابایت، ایسوس و فناوری واقعیت مجازی آن شنیده می‌شدند، حقیقت داشتند. ایسوس، هدست واقعیت مجازی خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ که هم اکنون در حال برگزاری است، به نمایش گذاشته است. به گزارش کلیک، پس از کنفرانس خبری کامپیوتکس ۲۰۱۶ که روز گذشته برگزار و طی آن لاین‌آپ جدید گوشی‌های هوشمند زن فون ۳ به طور رسمی معرفی شد (زن فون ۳، زن فون ۳ اولترا و زن فون ۳ دلوکس)، خبرنگاران حاضر در این مراسم توانستند یک هدست واقعیت مجازی بی‌نام را همراه با یک بند چرمی زیبا در بخش نمایش آزمایشی و در یک محفظه شیشه‌ای مشاهده کنند.

نمایش هدست واقعیت مجازی ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶

ایسوس، هدست واقعیت مجازی خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ که هم اکنون در حال برگزاری است، به نمایش گذاشته است. به گزارش کلیک، پس از کنفرانس خبری کامپیوتکس ۲۰۱۶ که روز گذشته برگزار و طی آن لاین‌آپ جدید گوشی‌های هوشمند زن فون ۳ به طور رسمی معرفی شد (زن فون ۳، زن فون ۳ اولترا و زن فون ۳ دلوکس)، خبرنگاران حاضر در این مراسم توانستند یک هدست واقعیت مجازی بی‌نام را همراه با یک بند چرمی زیبا در بخش نمایش آزمایشی و در یک محفظه شیشه‌ای مشاهده کنند.

طبق اظهارت حاضران در آن رویداد خبری، هدست یاد شده بسیار شیک و زیبا و از طراحی استخوان‌داری برخوردار بوده است، اما هنوز نمی‌توان به طور صحیح قضاوت کرد، چرا که ایسوس در خلال کنفرانس خبری خود هیچ اشاره‌ای به آن نکرده است، در نتیجه می‌توان حدس زد که احتمالا هدست مشاهده شده، یک نمونه اولیه و در بهترین حالت ممکن یک معرفی زودهنگام از چیزی است که در آینده نه چندان دور شاهد رونمایی آن خواهیم بود. البته هیچ بعید نیست، هدستی که تصویر آن در بالا نقش بسته است یک هدست واقعیت مجازی نبوده و یک هدست واقعیت افزوده باشد. چرا که ایسوس در ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرد که علاقه بسیاری به واقعیت افزوده نسبت به واقعیت مجازی داشته و به دنبال آن است که در سال ۲۰۱۶ از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی کند. اما هم اکنون در ماه پنجم سال ۲۰۱۶ هستیم و هنوز از این هدست هیچ خبری نیست.

فارغ از گمانه‌زنی‌ها در مورد ماهیت واقعی این گجت، دورنمای آینده ایسوس برای ورود به بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بدون شک برای خیل عظیم شیفتگان دنیای فناوری، خبر خوشی خواهد بود چرا که این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین و صاحب‌نام‌ترین سازندگان کامپیوترهای شخصی، قطعات سخت‌افزاری و سایر ملزومات الکترونیکی مصرفی است و همواره توانسته است موازنه بی‌بدیلی میان کیفیت و قیمت محصولات خود برقرار کند. از این رو ورود ایسوس به بازار واقعیت مجازی یا افزوده می‌تواند هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای کمپانی‌های رقیب، یک خبر بسیار حائز اهمیت باشد.

منبع: Androidheadlines

ارسال نظر