ایسوس و معرفی صفحه نمایش مستقل ZenScreen

شرکت ایسوس با دستی پر در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ قدم گذاشت و چندین محصول جدید از جمله تبلت، لپتاپ و AIO را معرفی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

ایسوس و معرفی صفحه نمایش مستقل ZenScreen

به گزارش کلیک - شرکت تایوانی تصمیم گرفت در این نمایشگاه صفحه نمایش مستقل ZenScreen را که بوسیله پورت USB به لپتاپ متصل می شود، معرفی کند. چنین نمایشگری برای حرفه ای ها گزینه مناسبی خواهد بود زیرا نیاز به نمایشگر مستقل دیگر را برطرف می سازد.

ZenScreen همانطور که از نام آن مشخص است تنها شامل صفحه نمایشی شده و ویژگی های مختلفی برای آن در نظر گرفته نشده است. از مشخصات ZenScreen باید به صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی، ضخامت ۶٫۶ میلیمتری، پنل کنترل فلزی در بخش جلو و داکی برای قرار گیری به صورت ایستاده در نظر گرفته شده است.

در سمت چپ دستگاه تنها یک پورت USB-C طراحی شده تا بتوان لپتاپ ها را به آن متصل کرد. این نمایشگر با قلمی ارائه نمی شود زیرا صفحه نمایش ZenScreen از نوع لمسی نبوده و افراد نمی توانند برای یادداشت برداری به قلمی اکتفا کنند.

ZenScreen با قیمت ۲۴۹ دلار بزودی راهی بازار تایوان می شود. همچنین مدتی بعد باید شاهد عرضه جهانی نمایشگر مستقل ZenScreen باشیم. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسوس مراجعه کنید.

ارسال نظر