ساخت سریعترین صفحه نمایش گیمینگ جهان توسط ایسوس

Asus رسما صفحه نمایش جدید گیمینگ خود تحت عنوان Swift PG258Q با برند Republic of Gamers معرفی کرد. این مانیتور ۲۴/۵ اینچی Full HD نرخ بازسازی ۲۴۰ هرتز را داشته که بیشتر از همه‌ی نمونه‌های موجود در بازار است.

ساخت سریعترین صفحه نمایش گیمینگ جهان توسط ایسوس

به گزارش کلیک ، علاوه بر نرخ بازسازی شگفت آور این مانیتور، ™NVIDIA® G-SYNC به منظور هر چه بی رقیب شدن این مانیتور به میدان آمده است و سبب شده تا حرکات سریع خیلی روان به تصویر کشیده شوند. مجموع این ویژگی‌ها موجب می شود تا کاربر تجربه‌ی عالی از صحنه‌های سریع و جذاب بازی‌ها داشته باشد.

ROG Swift PG258Q نمایشگری است که برای بازی‌های eSports و اکشن تولید شده‌ است. زمان پاسخگویی ۱میلی ثانیه و فناوری NVIDIA Ultra Low Motion Blur سبب شده تا مانیتور هیچ شبه تصویری نداشته باشد و تصاویر روان‌تر حرکت کنند که این مسئله منجر به عکس العمل سریعتر در بازی خواهد شد.

نرخ بازسازی ۲۴۰ هرتز (بدون اورکلاک و هرگونه دستکاری) این مانیتور دو برابر نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی پنل‌های موجود است، که نتیجه‌ی آن نمایش تصاویر با نرمی هرچه تمام‌تر، بدون لگ و تارشدگی است. این مسئله بخصوص در بازی‌های شوتر اول شخص، ریسینگ، استراتژیک و ورزشی به کمک گیمرها خواهد آمد. بعلاوه فناوری NVIDIA G-SYNC که در این مانیتور بکار رفته است مانع از اختلال در تصویر خواهد شد. مجموع این ویژگی‌ها منجر به تولید سریعترین و شفاف‌ترین تصاویری که تا کنون دیده‌اید می شوند.

با استفاده از درگاه Display Port تعبیه‌شده در این مانیتور، تصاویر دارای نرخ بازسازی ۲۴۰ هرتز با کیفیت FullHD خواهند بود ولی در صورت استفاده از درگاه HDMI این مقدار به ۶۰ هرتز کاهش میابد.

نمایشگر ROG Swift PG258Q طراحی خشن و زیبایی دارد. میزان روشنایی لوگو ROG که زیر پایه مانیتور است به راحتی تنظیم می‌شود و طراحی Frameless پنل سبب تا کاربر این مانیتور را برای چینش‌های چندگانه نیز به راحتی بتوند استفاده کند.

Asus فناوری GamePlus را هم در این نمایشگر استفاده کرده که امکاناتی از قبل نمایش نرخ فریم بازی‌ها تنها با فشار یک کلید، تایمر و تنظیم‌کننده صفحه‌نمایش برای چینش‌های چندگانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بعلاوه ایسوس برای این صفحه نمایش گیمر فناوری GameVisual را نیز بکار برده است تا کاربران بتوانند ۶ جلوه مختلفRacing ،RTS/RPG ،FPS ،Scenery ،Cinema ، sRGB را برای بازی‌ها و موقعیت‌های متفاوت تنظیم نمایند. این قابلیت از طریق جوی‌استیک ۵ طرفه که پشت مانیتور قرار دارد و همچنین از منوی ستینگ قابل دسترسی و تنظیم است.

صفحه نمایش ROG Swift PG258Q با کیت NVIDIA 3D Vision™ ۲ سازگاری کامل دارد. با استفاده از این کیت می‌توان به دنیای سه‌بعدی بازی‌ها و فیلم‌ها وارد شد و تجربه‌ای بی‌نهایت شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده را داشت. تنها چیزی که برای این منظور نیاز دارید، یک کارت گرافیک از شرکت NVIDIA و عینک‌ سه بعدی است.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده فناوری ™ NVIDIA 3D LightBoost جلوه‌های سه‌بعدی شفاف‌تر، غنی‌تر و اکشن‌تری را بدون افزایش مصرف انرژی بیشتر فراهم می‌کند.

ارسال نظر