معرفی محصولات ایسوس مخصوص گیمرها در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷

کلیک - شرکت ایسوس امسال طیف وسیعی از مادربردها و کامپیوترهای رومیزی مخصوص گیم (ROG) را روانه نمایشگاه ایفا (IFA 2017) کرد.

معرفی محصولات ایسوس مخصوص گیمرها در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ در برلین شاهد رونمایی از محصولات متنوع ایسوس، از مادربردهای ROA گرفته تا کامپیوترهای مخصوص گیمرها است. ایسوس تاریخ عرضه این محصولات به بازار را مشخص نکرده اما انتظار می رود به زودی آنها را وارد بازار کند.

جدیدترین محصولات مخصوص بازی شرکت ایسوس که در IFA 2017 معرفی شده‌اند، به شرح زیر است:

**کامپیوتر دسکتاپ مخصوص بازی GT51

کامپیوتر دسکتاپ مخصوص بازی GT51

این غول گیمینگ یک قلب شعله‌ور وسط سینه خود و یک چشم خشمگین امنیتی روی سرش دارد. دسکتاپ پی سی جدید ایسوس مجهز به پردازنده ۴٫۸ گیگا هرتزی اینتل core i7-7700K و حافظه DDR4 2800 مگاهرتزی ۶۴ گیگ، انویدیا GeForce مدل GTX 1080 دوطرفه SLI است. قلب قدرتمند این کامپیوتر ایستاده از فناوری اورکلاک سه جهته بهره می‌برد!

**دسکتاپ پی سی مخصوص بازی Strix GD30

این کاپپیوتر مخصوص بازی، ماسک یک ربات جنگنده مختص فیلم های علمی تخیلی را بر صورت دارد و گرچه در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ در میان محصولات گیمینگ ۲۰۱۷ نور چندانی بر آن تابانده نشده اما پنل های جلویی آن قابلیت شخصی سازی و تعویض فوق العاده ای دارد.

مهمترین مشخصه این کامپیوتر شخصی ایستاده پردازنده core i7 اینتل، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080Ti و ماژول هات سواپ SSD 2.5 اینچی آن است.

***معرفی مادربردهای ایسوس مخصوص بازی

مادربرد ROG مدل Rampage VI Extreme که با پلتفرم X299 اینتل کار می کند، بالاترین مشخصات فنی و سیستم خنک کننده هوشمند در آن گنجانده شده است.

مادربرد آر او جی مدل Zenith Extreme ایسوس از چیپ ست جدید AMD X399 و سی پی یو Ryzen Threadripper پشتیبانی می کند. این مادربرد همچنین دارای فناوری اورکلاک پیشرفته، سیستم خنک کننده عالی و نورهای هدفمند Aura Sync است که قابلیت شخصی سازی فوق العاده ای دارد.

مادربرد آر او جی مدل Zenith Extreme

ایسوس امسال مادربرد ROG Strix X399-E Gaming را در نمایشگاه ایفا معرفی کرد که در میان سری های X399 حسابی خوش می درخشد.

مادربرد ROG Strix X399-E Gaming

این مادربرد استثنایی دارای ۳ کارت گرافیک دو پهنا و حافظه SSD مدل NVMe دوتایی است. از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به کنترل خنک کننده «احیا شده»، قابلیت اورکلاک هوشمند تک لمسی، امکان اتصال پیشرفته و نورپردازی RGB اشاره کرد.

مادربرد معرفی شده ایسوس مدل ROG Strix X299-E Gaming با چندین مشخصه پیشرفته از قبیل سیستم صوتی SupremeFX و نورپردازی Aura Sync دل هر گیمری را می برد.

مادربرد ایسوس مدل ROG Strix X299-E Gaming

گفتنی است؛ ۳ مدل از مادربردهای بالا توسط گروه های متخصصی طراحی شده اند که در پروژه PBA شرکت ایسوس مشارکت داشتند. مدل های ROG Zenith Extreme و ROG StrixX399-E Gaming توسط شرکت Caseking در آلمان و مدل ROG Strix X299-E توسط شرکت Scan Computers انگلیسی ساخته شده‌اند.

ارسال نظر