ایسوس از لپ تاپ‌های گیمینگ سری Strix پرده برداشت

رسانه کلیک – ایسوس در نمایشگاه IFA 2017 از  دو لپ تاپ گیمینگ سری ROG Strix  رونمایی کرد. این دو لپ تاپ قدرتمند از پردازنده نسل ۸ اینتل Core i7 برخوردار است.

ایسوس از لپ تاپ‌های گیمینگ سری Strix پرده برداشت

ایسوس در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ دست پر آمده و از لپ تاپ گیمینگ ROG Strix مخصوص گیمرهای EPS رونمایی کرد. لپ تاپ جدید سری ROG در دو نسخه عرضه شده است. نسخه SCAR مخصوص گیمرهای تیراندازی اول شخص طراحی شده است و نسخه Strix Hero مخصوص EPS بازها است. پردازنده سری جدید لپ تاپ های مخصوص گیم (ROG) نسل هشتم اینتل Core i7 است.

کارت گرافیک این لپ تاپ های قدرتمند،کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 10 است که به خوبی بازی های گرافیک بالا را اجرا می کند.لپ تاپ های ایسوس در دو مدل ۱۵ و۱۷ اینچی عرضه شده اند که نرخ پاسخ دهی آن ۵میلی ثانیه و نرخ رفرش هم ۱۲۰ هرتز است.

ایسوس ادعا می کند که این نرخ رفرش و پاسخ دهی هر گونه حرکت تاری را برطرف می کند و ایسوس تولید لپ تاپ گیمینگی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و نرخ پاسخ دهی ۷ میلی ثانیه را در برنامه های خود قرار داده است.

نسخه Strix SCAR دارای کیبورد دسکتاپی و کلید های حرکت سریع است. اگر از طرفداران پر پا قرص بازی های افسانه ای و تخیلی هستید،خرید نسخه Strix Hero به شما پیشنهاد می شود.در این سری از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس قابلیت بازی های اول شخص قرار داده شده است.

ایسوس لپ تاپ گیمینگROG Strix مخصوص گیمر های EPS را معرفی کرد

از مشخصات لپ تاپ گیمینگ Strix Heroمی توان به پردازنده اینتل Core i7،کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 10 و ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض اشاره کرد.زاویه دید این لپ تاپ دارای نسبت بالا و عریض است و از ۱۰۰ درصد رنگ های RGB پشتیبانی می کند.در کل صفحه نمایش های عریض برای سیستم های گیمینگ مناسب تر هستند.

ایسوس کیبورد لپ تاپ های گیمینگ جدید خود را تضمین کرده است و شما حتی با ۲۰ میلیون بار فشردن دکمه ها،نیازی به تعویض و تعمیر آن ها ندارید.

ارسال نظر