زنفون 2 لیزر ایسوس با نمایشگر 6 اینچی عرضه شد

کمپانی ایسوس به تازگی نسخه‌ای جدید از گوشی هوشمند زنفون 2 لیزر (Zefone 2 Laser) خود را در بازارهای داخلی کشور هندوستان عرضه کرده است.

زنفون 2 لیزر ایسوس با نمایشگر 6 اینچی عرضه شد

به گزارش کلیک،این نسخه‌ی جدید بر خلاف دو نسخه‌ی پیشین این محصول که از نمایشگرهای 5 و 5.5 اینچی بهره‌مند بودند، به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز شده و یک فبلت تمام عیار است.

وضوح تصویر صفحه نمایش 6 اینچی این محصول فول اچ دی بوده و توسط پنل گوریلاگلاس 4 از آن محافظت به عمل می‌آید. نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند زنفون 2 لیزر از سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون 616 کوالکام بهره‌مند است که پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای را به همراه دارد. پردازنده‌ی گرافیکی به کار گرفته شده در این تراشه هم پردازنده‌ی آدرنو 405 کوالکام خواهد بود. زنفون 2 لیزر 6 اینچی ایسوس از رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی پیش فرض آن ظرفیتی برابر با 32 گیگابایت را ارائه می‌کند. البته این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی و رم میکرو اس دی را نیز به همراه دارد.

دوربین اصلی و سلفی این محصول نیز به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دیافراگ سنسور دوربین اصلی آن از نوع F/2.0 بوده و قابلیت فوکوس اتوماتیک لیزری را ارائه می‌کند. باتری در نظر گرفته شده برای ایسوس زنفون 2 لیزر 6 اینچی هم یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جداسازی است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول اندروید 5.1 آب نبات چوبی بوده که البته رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام Zen UI 2.0 نیز در کنار آن راه‌اندازی شده است. این گوشی هوشمند از نظر تنوع رنگی هم در سه رنگ نقره‌ای، قرمز و طلایی روانه ی بازار شده است.

همانطور که مشاهده کردید نسخه‌ی 6 اینچی گوشی هوشمند زنفون 2 لیزر ایسوس نسبت به نسخه‌ی پیشین آن پیشرفت‌های سخت افزاری جالب توجهی را شامل شده است. این پیشرفت‌ها و ارتقاء های صورت گرفته به گونه‌ای است که شاید نتوان زنفون 2 لیزر 5 و 5.5 اینچی را با این محصول مقایسه کرد. نسخه‌های پیشین این گوشی هوشمند از صفحه نمایش اچ دی، سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 410 با پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای، رم 2 گیگابایتی و باتری 2400 میلی آمپر ساعتی (برای نسخه‌ی 5 اینچی) و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی ( برای نسخه‌ی 5.5 اینچی) بهره‌مند بودند.

ضمنا کمپانی ایسوس به خریداران نسخه‌ی جدید و بهره‌مند از صفحه نمایش 6 اینچی زنفون 2 لیزر خود حجمی معادل با 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در سرویس گوگل درایو (Google Drive) را اهدا می‌کند که البته تا 2 سال قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این ظرفیتی معادل با 5 گیگابایت هم در سرویس ذخیره‌سازی ابری اختصاصی خود ایسوس با نام WrbStorage نیز برای خریداران این محصول به عنوان اشانتیون در نظر گرفته شده است. هم اکنون دوست داران نسخه‌ی 6 اینچی گوشی هوشمند زنفون 2 لیزر ایسوس می‌توانند از طریق فروشگاه‌های آنلانی همچون آمازون، فلیپ‌کارت و ... نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. شایان ذکر است که قیمت این گوشی برابر با 275 دلار در نظر گرفته شده است. بنابراین این گوشی هوشمند با خصوصیات و ویژگی‌های مناسبی که به همراه دارد، یک گوشی مقرون به صرفه نیز به شمار می‌رود.

منبع: androidauthority

ارسال نظر