آیا ایسوس با پرچم دار بزرگ خود در سال ۲۰۱۷ یکه تازی خواهد کرد؟

طبق توییت های رسمی منتشر شده از طرف ایسوس، این شرکت قصد دارد به زودی از یکی از پرچم داران بزرگ خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند که دارای امکانات منحصر به فردی است.

آیا ایسوس با پرچم دار بزرگ خود در سال ۲۰۱۷ یکه تازی خواهد کرد؟

به گزارش کلیک ، Qualcomm و Asus قصد دارند تا در لاس وگاس که محل برگزاری نمایشگاه CES 2017 است نمایش خیره کننده ای داشته باشند. البته پیش از این اطلاعاتی در مورد وجود اسنپدراگون ۸۳۵ در گوشی هوشمند جدید ایسوس و هم چنین گوشی دیگری که از پلتفرم تانگو استفاده می کند، به بیرون درز کرده بود.( که باید در هر دو مورد از تیم Asus و Qualcomm تشکر کنیم که به طور تصادفی این اطلاعات را در یک پست در بلاگ خود قرار دادند.) حالا نیز باید از توییتی که از طرف ایسوس منتشر شد، متشکر باشیم زیرا آن طور که از این توییت مشخص است احتمالا باید شاهد ظهور یک پرچم دار در این نمایشگاه باشیم که می تواند اولین گوشی جهان باشد که به Qualcomm Snapdragon 835 مجهز است.

از توییت ایسوس می توان این طور نتیجه گرفت که این شرکت در حال آماده کردن ZenFon 4 ، به عنوان اولین گوشی اندرویدی جهان است که از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می کند.

متن پایین متعلق به توییتی است که از حساب رسمی توییتر ایسوس برگرفته شده است:

"Level up! World's best processor now fully unleashed the potential! Save the date: 01.04.17 #ASUS #ZenFone #Zennovation #CES2017!"

با نگاهی به این توییت می توان حدس زد که این گوشی هوشمند اولین محصولی در دنیا خواهد بود که از پردازشگر یکپاچه سازی شده اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می کند. هم چنین قرار است Qualcomm جزئیات بیشتری در مورد این پردازشگر در نمایشگاه CES 2017 ارائه دهد. ضمنا این احتمال بسیار زیاد است که شرکت ایسوس برای رسیدن به اهداف خود علاوه بر ZenFone 4، از محصولات دیگری نیز استفاده نماید. در واقع این تنها گوشی هوشمندی نخواهد بود که این شرکت قصد دارد در این نمایشگاه از آن پرده برداری کند. انتظار می رود که گوشی ZenFone AR نیز در این نمایشگاه رونمایی شود و گفته می شود که این محصول اولین گوشی هوشمند مجهز به پلتفرم تانگو خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می نماید.

از گوشی ZenFone 4 انتظار می رود که دارای امکانات و ویژگی های بالایی باشد. از جمله استفاده از دوربین دوگانه، مقدار زیادی رم، ظرفیت باتری بالا و در نهایت یک پایان فوق العاده با فروش بالا. هم چنین انتظار می رود که این کارخانه همانند عملکرد پیشین خود در نمایشگاه Computex 2016، چندین مدل از Zenfone 4 را عرضه کند. با این اوصاف رقابت بسیار هیجان انگیز خواهد بود و باید منتظر نشست و دید که این گوشی هوشمند چطور خواهد توانست دوش به دوش سایر پرچم داران ۲۰۱۷ که در ماه های آتی معرفی خواهند شد، عرض اندام کند.

ارسال نظر