گوشی ارزان قیمت ایسوس با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی شد

رسانه کلیک – شرکت ایسوس به تازگی گوشی Asus ZenFone 4 Selfie Lite را رونمایی کرد که نقطه قوت این اسمارت فون را می‌توان در دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن جست‌وجو کرد.

گوشی ارزان قیمت ایسوس با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی شد

به نظر می‌رسد که ایسوس قصد دارد تا توجه همه را به نسل چهارم گوشی‌های خود جلب کند، چرا که تاکنون Zenfone 4 در شش نوع مختلف در سراسر جهان عرضه شده است.

Asus ZenFone 4 Selfie Lite که به تازگی در فیلیپین معرفی شده است، یک تلفن هوشمند میان رده و ارزان قیمت محسوب می شود. این گوشی بر روی قابلیت دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تمرکز دارد و حتی می‌توان گفت به غیر از این ویژگی بقیه مشخصاتش در حد متوسط است.

طبق اعلام یک نشریه اینترنتی در فیلیپین، Asus ZenFone 4 Selfie Lite در رنگ های مشکی، سبز نعنایی، صورتی رز و طلایی آفتابی و با قیمت ۷ هزار ۹۹۵ پزو (واحد پول فیلیپین) به بازار عرضه می شود که تقریبا معادل ۱۵۶ دلار است.

مشخصات فنی گوشی Asus ZenFone 4 Selfie Lite به شرح زیر است:

صفحه نمایش: این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی IPS با شیشه منحنی دو نیم بعدی است و یک فیلتر Bluelight برای مراقبت از چشم دارد.

پردازنده: گوشی ZenFone 4 Selfie Lite توسط پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 425 و با سرعت ۱٫۴ گیگاهرتز کار می کند. این اسمارت فون دارای گرافیک Adreno 308 است.

دوربین: این دستگاه یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با PDAF و LED Flash دارد. دوربین جلو نیز ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فلش LED Softlight و سطح دیافراگم f2.0 است.

حافظه: گوشی Asus ZenFone 4 Selfie Lite در دو نوع ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه می شود که حافظه هر دو از طریق کارت microSD قابل ارتقا تا ۲ گیگابایت است. همچنین گوشی دارای ۲ گیگابایت رم است.

باتری: این دستگاه دارای یک باتری ۳۰۰۰mAh است که با کابل میکرو USB شارژ می شود.

گفتنی است؛ گوشی Asus ZenFone 4 Selfie Lite از ۴G/LTE پشتیبانی می کند، دارای یک جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و حسگر اثر انگشت در دکمه خانه است. ZenFone 4 Selfie Lite دارای دو جای سیم کارت و یک جای microSD جداگانه است.

Asus ZenFone 4 Selfie Lite

Asus ZenFone 4 Selfie Lite

ارسال نظر