احتمال معرفی ایسوس ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018

رسانه کلیک - زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نزدیک است. برخی از شرکت ها همانند هواوی، ال جی و اچ تی سی در این نمایشگاه از پرچمداران جدید خود رونمایی نمی کنند. بر اساس آخرین گزارشات، باید منتظر رونمایی از گوشی هوشمند ایسوس ذنفون 5 در MWC 2018 باشیم.

احتمال معرفی ایسوس ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018

هر ساله در شهر بارسلونا اسپانیا شاهد برگزاری نمایشگاه MWC هستیم که شرکت های مختلف در آن حضور دارند. امسال نیز چنین روندی را شاهد خواهیم بود با این تفاوت که برخی شرکت ها از پرچمداران جدید خود در MWC 2018 رونمایی نمی کنند ( اچ تی سی از ترس پرچمداران سامسونگ، گوشی U12 خود را در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی کند ). با این حال به نظر می رسد که شرکت ایسوس تصمیم دیگری گرفته است.

ایسوس اعلام کرده که در تاریخ 27 فوریه مراسم خود را در نمایشگاه MWC 2018 برگزار خواهد کرد. در حالی که ایسوس اعلام نکرده که از چه محصولاتی در این مراسم رونمایی خواهد کرد ولی ما انتظار داریم که با پرچمدار جدید این شرکت یعنی ایسوس ذنفون 5 ملاقات کنیم.

ایسوس ذنفون 5

بر اساس گزارشات ایسوس در مراسم خود از سه گوشی هوشمند جدید از سری دنفون 5 رونمایی خواهد کرد. ایسوس ذنفون 5 نسخه 2018، ذنفون 5 لایت و ذنفون 5 مکس این دستگاه ها را تشکیل می دهند. در تصویر مربوط به مراسم ایسوس شاهد حضور برند کوالکام هستیم که نشان از تامین قدرت این اسمارتفون ها توسط پردازنده های اسنپدراگون دارد.

به تازگی گوشی هوشمند ایسوس با کدنام ASUS_X00QD در اتحادیه وای‌ فای مشاهده شده است. این دستگاه که انتظار می رود ایسوس ذنفون 5 مکس باشد، مجهز به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو است و از وای فای دو بانده بهره می برد. علاوه بر این دستگاه، گوشی هوشمند ASUS ZC600KL نیز در روسیه موفق به دریافت تاییدیه شده است که به احتمال زیاد ذنفون 5 لایت باشد.

اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار از طراحی تمام صفحه بهره می برند به همین دلیل انتظار می رود که ایسوس ذنفون 5 نیز با این سبک طراحی و نسبت تصویر 18:9 روانه بازار شود. برای ملاقات با محصولات جدید ایسوس باید تا 27 فوریه منتظر بمانیم.

ارسال نظر