مشخصات و تصویر ایسوس ذنفون 5 لو رفت

رسانه کلیک - به زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2018 نزدیک می شویم و شرکت ها خود را برای معرفی محصولات جدیدشان آماده می کنند. در این میان، ایسوس به احتمال زیاد در این نمایشگاه از ذنفون 5 رونمایی می کند.

مشخصات و تصویر ایسوس ذنفون 5 لو رفت

در سال 2014 ایسوس از گوشی هوشمند ذنفون 5 رونمایی کرد. قدرت این دستگاه را پردازنده اینتل تامین می کند. ایسوس در زمینه نامگذاری محصولات تولیدی خود دارای مشکل است؛ به همین علت امسال دوباره با دنفون 5 ملاقات می کنیم!

انتظار می رود محصولات سری ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود. ایسوس دستگاه های سری ذنفون 4 را در سه ماهه سوم سال 2017 رونمایی کرد. به تازگی برخی از مشخصات فنی این دستگاه و همچنین تصویری از آن در اینترنت منتشر شده است.

بر اساس گفته Winfuture.de این دستگاه دارای شماره مدل X00PD است و از نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. از جلوی این دستگاه دکمه هوم حذف شده که کاهش حاشیه های نمایشگر را در پی داشته است. در پشت دستگاه شاهد استفاده از اسکنر اثر انگشت هستیم ( احتمال معرفی ایسوس ذنفون 5 در نمایشگاه MWC 2018 ).

همانند اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار، بخش بالایی ذنفون 5 نیز میزبان چراغ LED نوتیفیکشن، دوربین سلفی، سنسورها و اسپیکر مکالمه است. علاوه بر انتقال سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه، نحوه چیدمان سنسورهای دوربین دوگانه نیز تغییر کرده است.

ذنفون 5

طراحی دوربین اصلی ایسوس ذنفون 5 مشابه آیفون X به صورت عمودی است؛ البته فلاش LED برخلاف محصول اپل در پایین دوربین دوگانه قرار دارد. خطوط آنتن با طراحی U شکل بر روی بدنه محصول معرفی نشده ایسوس قرار گرفته اند.

در سمت راست این محصول شاهد قرارگیری دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا هستیم. سمت چپ دستگاه میزبان درگاه سیمکارت و میکروفون دوم است. در بخش زیرین این دستگاه پورت میکرو USB و حفره های اسپیکر قرار گرفته اند. در بخش بالایی ذنفون شاهد استفاده از جک 3.5 میلی متری صدا هستیم.

قدرت محصول آینده ایسوس را پردازنده اسنپدراگون 430 تامین می کند. همراهی این چیپست برعهده 3 گیگابایت رم است. اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده و برای آشنایی با آن باید تا معرفی رسمی صبر کنیم.

ارسال نظر