بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 یکی از دستگاه‌های بسیار خوب برند ایسوس است که در این مقاله به بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 می‌پردازیم.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

کلیک-تبلت ها معمولاً مخاطبان خاص خود را دارند، بسیاری از کاربران تنها از جنبه سرگرمی به تبلت ها نگاه می کنند ولی بسیاری از افراد از تبلت ها به عنوان یک دستگاه بسیار خوب برای ارائه کارهای خود نگاه می کنند. در هر صورت یک تبلت باید علاوه بر زیبایی از مشخصات فنی بسیار خوبی نیز برخوردار باشد تا بتواند نظر مخاطبانی را که به جنبه فنی بیشتر توجه دارند را جلب کند. از ویژگی های یک تبلت خوب می توانیم به عمر باتری مناسب، بدنه و طراحی زیبا و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا یک آیپد داشته باشند، آیپد ها هم از قابلیت های بسیار خوبی برخوردارند و هم قیمت مناسبی دارند ولی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 نیز از قیمتی تقریباً معادل با آیپد برخوردار است.

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 یک دستگاه بسیار قدرتمند است که می تواند یکی از بهترین پیشنهاد ها برای خرید تبلت باشد، صفحه نمایش ۱۰ اینچی، بدنه آلومینیومی، صفحه‌نمایش با کیفیت ۲K، باتری ۵۹۰۰ میلی آمپری همه و همه از ویژگی های بسیار خوب تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 است.

هنگامی که جعبه تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 باز کنیم با یک دستگاه تبلت، کابل USB Type-C، شارژر و کارت گارانتی آن را مشاهده می کنید، هم چنین یک دفترچه راهنما نیز در جعبه این دستگاه قرار دارد.

طراحی

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

تمام بدنه تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 از آلومینیوم ساخته شده است و هیچ قطعه پلاستیکی در این تبلت مشاهده نمی شود، ایسوس تلاش کرده تا بتواند بهترین متریال را در ساخت تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به کار بگیرد. در پشت تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ما شاهد بدنه طوسی رنگ آلومینیومی هستیم که بافت بسیار خوبی دارد و دارای لبه هایی گرد است. برند نقره‌ای ایسوس در وسط قرار دارد که ظاهری زیبا دارد.

در جلوی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ما شاهد صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی هستیم که نسبت صفحه نمایش تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به بدنه ۷۸ درصد است. در قسمت پایین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ما شاهد دکمه خانه یا Home هستیم که این دکمه مجهز به حسگر اثر انگشت است. سرعت حسگر اثر انگشت تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار سریع است و در بررسی و مقایسه ای که بین حسگر اثر انگشت تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 و آیفون ۷ انجام شده است به این نتیجه رسیده شده که سرعت عملکرد هر دو دستگاه با هم برابر است...

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

سایز و اندازه تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار مناسب است و طراحی گرد گوشه های این تبلت باعث می شود تا کاربر به راحتی دستگاه را در دست بگیرد. محل قرارگیری دکمه های تنظیم صدای تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 نیز بسیار مناسب است. دکمه های تنظیم صدای تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار قابل لمس و محسوس هستند و به خوبی عمل می کنند. در تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 نیازی نیست شما دوبار دکمه power را بفشارید تا بالاخره دستگاه روشن شود، دکمه روشن شدن تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار حساس است.

ضخامت تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار کم است و این تبلت دارای ضخامت ۵٫۸ میلی‌متر است و از آیپد ۹٫۷ اینچی نیز نازک تر است. وزن تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 چیزی حدود ۴۳۰ گرم است و این در حالی است که وزن آیپد پرو ۴۳۷ گرم است.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

صفحه نمایش

صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 دارای پنل IPS با کیفیت ۲K و رزولوشن تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است. این مشخصات تصویری باعث شده است تا این دستگاه به یک تبلت بسیار قدرتمند در زمینه نمایش تصویر تبدیل شود. البته باید به این نکته توجه کرد که پنل AMOLED بر روی این دستگاه بیشتر از پنل IPS پاسخ‌گو بود ولی در کل این پنل نیز کیفیت تصویر بسیار خوبی ایجاد کرده است. رنگ های ایجاد شده در صفحه نمایش تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار واضح، روشن و زنده هستند و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه است، این زاویه دید به ما نشان می دهد که ما در هر زاویه ای می توانیم به خوبی صفحه نمایش تبلت خود را تماشا کنیم.

البته در قسمت تنظیمات نور صفحه تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 دارای گزینه‌هایی هستیم که می توانیم نور و رنگ صفحه نمایش را براساس نیاز خود تنظیم کنیم، به عنوان مثال می توانیم درصد یک رنگ را در صفحه نمایش بیشتر و یا کمتر کنیم. تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 یک دستگاه بسیار مناسب برای تماشا فیلم ها و بازی های بسیار با کیفیت است.

رابط ها و قابلیت ها

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 با اندروید ۶٫۰ عرضه شده است و از نظر نرم افزاری و طراحی آیکون ها تقریبا حالتی شبیه به طراحی آیکون های گلکسی اس ۶ است. طراحی بدنه فلزی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 و طراحی آیکون ها بسیار با هم متناسب هستند و حس فلز را به کاربر می دهند.

تم Asus's ZenLauncher به صورت پیش فرض بر روی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 نصب شده است. اگر شما علاقه ای به این لانچر ندارید می توانید به راحتی از طراحی های دیگر عرضه شده در گوگل پلی استفاده کنید و آن ها را دانلود کنید و بر روی دستگاه خود اعمال کنید. این لانچر در گوگل پلی استور دارای آیکون ها و طراحی های بسیار متنوعی است که کاربر می تواند رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کند و بر روی دستگاه خود قرار دهد.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 یک دستگاه بسیار خوب برای بازی کردن است و در قسمت جستجوی منو این تبلت قسمتی نیز به بازی ها اختصاص داده شده است که کاربر می تواند به راحتی از این قسمت بازی مورد نظر خود را باز کند و نیازی به رفتن به منو اصلی ندارد. تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 برای بازی مناسب است اما اگر شما کاربری هستید که می خواهید صرفاً با تبلت خود بازی کنید تبلت های سری Z ایسوس برای شما بسیار مناسب است.

پردازنده و حافظه

یکی از نکات بسیار مهم در بررسی تبلت ها سرعت عملکرد آن ها است. معمولاً افراد بر روی تبلت های خود برنامه های بسیار زیادی دارند و توقع دارند که بتوانند به سرعت از برنامه های خود استفاده کنند و تبلت آن ها تأخیری در باز کردن برنامه ها نداشته باشد.

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 از قابلیت های پردازشی بسیار خوبی برخوردار است، تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 از پردازنده hexa-core Mediatek 8176 بهره برده است که این پردازنده از ۲ هسته ۲٫۱GHz ARM Cortex A72 و ۴ پردازنده ۱٫۷GHz ARM Cortex A53 تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 GX6250 است و دارای ۴GB حافظه رم است. همه این ویژگی ها نشان می دهد که تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به اندازه کافی سریع است.

در کل می توان گفت که تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 برای کاربرد هایی نظیر تماشای فیلم، کارکرد های اینترنتی، همایش ها، ارائه نمونه کار و بازی بسیار مناسب است.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

اتصالات

اتصالات تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 همه چیزهایی که شما از تبلت انتظار دارید را برآورده می کند. از قابلیت های اتصالات تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 می توانیم به Wi-Fi، Bluetooth 4.2، Miracast support، GPS و بسیاری قابلیت های دیگر می توانیم اشاره کنیم. ممکن است شما هنگام دانلود کردن فایل های سنگین با این مشکل مواجه شده باشید که اینترنت شما قطع و وصل شود، تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 امتحانش را پس داده است و از اتصالات Wi-Fi بسیار قوی برخوردار است.

همان طور که اشاره کردیم تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 دارای USB Type-C است و دارای حافظه های ۳۲GB و ۶۴GB است. اگر شما به حافظه بیشتری نیاز دارید می توانید از microSD استفاده کنید که ظرفیت آن نیز ۱۲۸GB است.

دوربین

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 دارای دوربین ۸ مگا پیکسلی پشت و دوربین جلو ۵ مگا پیکسلی است. هر دو سنسور دوربین ها توانایی ثبت تصویر با کیفیت ۱۰۸۰P Full HD را دارند، اما از فلاش بر خوردار نیستند.

اپلیکیشن دوربین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 نیز از ویژگی های خوبی نظیر عکاسی HDR، تایم لپس، ویدئو slow motion، قابلیت تنظیم عمق میدان، و بسیاری از قابلیت های دیگر برخوردار است. تنظیمات دیگری نظیر وایت بالانس، سرعت شاتر، ایزو و بسیاری از گزینه های دیگر نیز در اپلیکیشن دوربین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 وجود دارد.

کیفیت عکس

کیفیت عکس تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار مناسب است. معمولا تبلت ها دوربین های بسیار قوی ندارند ولی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 دارای کیفیت عکس بسیار مناسبی است که هم در نمونه عکس ها و هم در نمونه های فیلم می توانیم کیفیت دوربین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 را به وضوح مشاهده کنیم.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

کیفیت فیلم برداری

کیفیت ضبط تصویر تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 1080P است که این کیفیت ضبط تصویر برای یک تبلت بسیار مناسب است. اما اگر بخواهیم منصفانه برخورد کنیم می توانیم بگوییم که دوربین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار رده بالا نیست ولی در نوع خود می تواند به خوبی عمل کند.

رسانه

بی شک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن تصویر ۲K از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و برای تماشای فیلم و بازی مناسب است. هم چنین اسپیکر های بسیار قدرتمند تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بازی و تماشای فیلم را برای شما بسیار لذت بخش تر می کند. اسپیکر های تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 با NKP Smart AMP قدرت یافته اند و هنگامی که شما به موسیقی گوشی می کنید می توانید کیفیت بسیار خوب صدای آن را تشخصی دهید.

عمر باتری

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

تبلت ایسوس ZenPad 3S 10، تبلت بزرگی است و دارای صفحه نمایشی بسیار با کیفیت است پس باید از باتری بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به وسیله باتری ۵۹۰۰ ملی آمپری قدرت یافته است و از عمر باتری خوبی برخوردار است.

اگر بخواهیم گزارش کاری از عملکرد باتری تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 ارائه دهیم می توانیم بگوییم شما به راحتی در یک روزمی توانید ایمیل های خود را چک کنید، کمی بازی کنید و اگر این روند را طی کنید سه روز بدون نیاز به شارژر سپری می کنید. زمان شارژر شدن باتری تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 و رسیدن از ۰ در صد تا ۱۰۰ درصد در ۳ ساعت و ۲۳ دقیقه انجام می شود، شاید این زمان برای برخی افراد کمی طولانی باشد.

بررسی اجمالی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10

نتیجه گیری

بی شک در خرید یک تبلت ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که تبلت ها دارای اندازه های بزرگی هستند و هر چقدر هم که سبک و نازک باشند ولی باز هم نمی توانند برای مصرف مداوم روزانه مناسب باشند. تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 در کنار رقبای خود از نظر ابعاد و وزن بسیار خوب عمل کرده است و بسیار وزن و اندازه مناسبی دارد. بدنه آلومینیومی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 یکی دیگر از ویژگی های مثبت ظاهری این دستگاه است.

کیفیت صفحه نمایش تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 بسیار خوب است و از سری تبلت های زن پد زد ۸ توانسته بسیار قوی تر عمل کند. بسیاری از کاربران لانچرهای ایسوس که بر روی تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 به صورت پیش فرض قرار دارد را می پسندند و این موضع را یک ویژگی مثبت طراحی می دانند.

دوربین تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 توانسته در نوع خود بسیار خوب عمل کند و براساس تحلیل های انجام شده از کیفیت خوبی برخوردار است. تبلت ایسوس ZenPad 3S 10 با قیمت ۲۹۹ دلار و صفحه نمایش ۱۰ اینچی یک دستگاه بسیار مناسب است که در کنار قابلیت های خوبش از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

ارسال نظر