ایلان ماسک: خودروها شما را به سفر خواهند برد

<p>به گفته مدیر اجرایی شرکت تسلا، خودروهای تمام‌ خودکار بین 24 تا 36 ماه دیگر آماده می‌شوند. این شرکت نرم‌ افزاری برای پارک خودکار طراحی می‌ کند. ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا موتورز گفت: "تا 2 سال دیگر مردم قادر خواهند بود از یک ماشین بخواهند آن‌ها را از لس‌آنجلس به نیویورک ببرد." ماسک در اجلاس خبری روز یکشنبه گفت: "امیدوارم بتوانیم تا 2 سال دیگر این ماشین‌ها را آماده کنیم؛ اما قول قطعی در این زمینه نمی دهیم." او اضافه کرد از لحاظ فنی باید ساخت وسایل نقلیه تمام‌خودکار در مدت 24 تا 36 ماه امکان‌پذیر باشد. این شرکت اعلام کرد، نرم‌افزاری تولید می‌شود که به صاحبان خودروهای مدل S امکان پارک کردن در پارکینگ طبقاتی یا پارکینگ‌های معمولی را بدون اینکه راننده‌ای پشت فرمان آن باشد، می‌دهد. ماسک این مرحله را قدم کوچکی در راستای توسعه ماشین‌های بدون راننده نامید. تسلا در آستانه آغاز نمایشگاه اتومبیل گفت: "صاحبان خودروهای مدل S قادر خواهند بود بدون آنکه در ماشین حضور داشته باشند، با فاصله ده متری از پارکینگ یا فضایی کوچک‌تر ماشین خود را پارک کنند. بر اساس اظهارات این شرکت، می‌توان با فراخواندن ماشین‌ها آن‌ها را از پارک خارج کرد؛ اما ابزار مربوطه آن‌ها در حال آزمایش هستند. خانم کبی بروکلین در بیانه‌ای گفت: "صاحبان مدل X در مدت کوتاهی ماشینی با این قابلیت‌ها خواهند داشت." به‌روزرسانی نرم‌افزار اتوپایلوت تسلا در بیانیه‌ای گفت: "این پیشرفت، باعث کاهش سرعت ماشین‌های خودکار در مناطق مسکونی و خیابان‌ها می‌شود." نسخه جدید نرم‌افزار 7.1 تسلا در با قابلیت اتوپایلوت در ماه اکتبر رونمایی شد. این نرم‌افزار به خودروها امکان حرکت بین خطوط و پارک دوبل با استفاده از راهنما را می‌دهد. این عمکردها قدمی به سوی تولید ماشین‌های تمام اتوماتیک یا خودکار است؛ قدمی در راستای جلب توجه عموم به صنعت خودروسازی و پیشرفت‌های بعد از آن. علاوه بر شرکت بزرگ گوگل که در راستای ساخت ماشین‌های بدون راننده فعالیت می‌کند، شرکت بزرگ جنرال موتورز و شرکت فورد موتورز هم در راستای همین هدف قدم برمی‌دارند. جنرال موتورز هفته پیش گفت: "روی شرکت لیفت 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است و با سازمان بورس همکاری می‌کند تا شبکه خودروهای بدون راننده را راه‌اندازی کند." آنچه شرکت تسلا را که توسط بیلیونری به نام ماسک پایه‌گذاری شده است، از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند آن است که این شرکت نرم‌افزارهایش را به صورت بی‌سیم به‌روزرسانی می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و وسایل نقلیه‌اش را با نرم‌افزارهای کاربردی جدید پیاده‌سازی می‌کند.</p>

ایلان ماسک: خودروها شما را به سفر خواهند برد

ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا موتورز گفت: "تا 2 سال دیگر مردم قادر خواهند بود از یک ماشین بخواهند آن‌ها را از لس‌آنجلس به نیویورک ببرد."
ماسک در اجلاس خبری روز یکشنبه گفت: "امیدوارم بتوانیم تا 2 سال دیگر این ماشین‌ها را آماده کنیم؛ اما قول قطعی در این زمینه نمی دهیم." او اضافه کرد از لحاظ فنی باید ساخت وسایل نقلیه تمام‌خودکار در مدت 24 تا 36 ماه امکان‌پذیر باشد.
این شرکت اعلام کرد، نرم‌افزاری تولید می‌شود که به صاحبان خودروهای مدل S امکان پارک کردن در پارکینگ طبقاتی یا پارکینگ‌های معمولی را بدون اینکه راننده‌ای پشت فرمان آن باشد، می‌دهد. ماسک این مرحله را قدم کوچکی در راستای توسعه ماشین‌های بدون راننده نامید.
تسلا در آستانه آغاز نمایشگاه اتومبیل گفت: "صاحبان خودروهای مدل S قادر خواهند بود بدون آنکه در ماشین حضور داشته باشند، با فاصله ده متری از پارکینگ یا فضایی کوچک‌تر ماشین خود را پارک کنند. بر اساس اظهارات این شرکت، می‌توان با فراخواندن ماشین‌ها آن‌ها را از پارک خارج کرد؛ اما ابزار مربوطه آن‌ها در حال آزمایش هستند. خانم کبی بروکلین در بیانه‌ای گفت: "صاحبان مدل X در مدت کوتاهی ماشینی با این قابلیت‌ها خواهند داشت."
به‌روزرسانی نرم‌افزار اتوپایلوت
تسلا در بیانیه‌ای گفت: "این پیشرفت، باعث کاهش سرعت ماشین‌های خودکار در مناطق مسکونی و خیابان‌ها می‌شود."
نسخه جدید نرم‌افزار 7.1 تسلا در با قابلیت اتوپایلوت در ماه اکتبر رونمایی شد. این نرم‌افزار به خودروها امکان حرکت بین خطوط و پارک دوبل با استفاده از راهنما را می‌دهد. این عمکردها قدمی به سوی تولید ماشین‌های تمام اتوماتیک یا خودکار است؛ قدمی در راستای جلب توجه عموم به صنعت خودروسازی و پیشرفت‌های بعد از آن.
علاوه بر شرکت بزرگ گوگل که در راستای ساخت ماشین‌های بدون راننده فعالیت می‌کند، شرکت بزرگ جنرال موتورز و شرکت فورد موتورز هم در راستای همین هدف قدم برمی‌دارند. جنرال موتورز هفته پیش گفت: "روی شرکت لیفت 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است و با سازمان بورس همکاری می‌کند تا شبکه خودروهای بدون راننده را راه‌اندازی کند."
آنچه شرکت تسلا را که توسط بیلیونری به نام ماسک پایه‌گذاری شده است، از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند آن است که این شرکت نرم‌افزارهایش را به صورت بی‌سیم به‌روزرسانی می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و وسایل نقلیه‌اش را با نرم‌افزارهای کاربردی جدید پیاده‌سازی می‌کند.

ارسال نظر