رقابت خودروسازان برسر داشبورد دیجیتالی

خودروسازان برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگان، خودروهای خود را به طور فزاینده‌ایی به مدل‌های جدیدی از فن‌آوری درون خودرویی مجهز می‌کنند.به گزارش کلیک، خودروسازان تنها عاملانی نیستند که به دنبال فرصتی در بازار خودرو هستند. شرکت اپل و گوگل افزایش خودروهای مجهز شده را به‌عنوان فرصت جدیدی برای گسترش سیستم‌عامل تلفن همراه خود با سیستم CarPlay Apple و Android Auto برای به کارگیری در داشبوردهای دیجیتالی خودرو، در نظر گرفته‌اند.

رقابت خودروسازان برسر داشبورد دیجیتالی

به گزارش کلیک، خودروسازان تنها عاملانی نیستند که به دنبال فرصتی در بازار خودرو هستند. شرکت اپل و گوگل افزایش خودروهای مجهز شده را به‌عنوان فرصت جدیدی برای گسترش سیستم‌عامل تلفن همراه خود با سیستم CarPlay Apple و Android Auto برای به کارگیری در داشبوردهای دیجیتالی خودرو، در نظر گرفته‌اند.

بااین‌حال خودروسازان تمایل ندارند که از فن‌آوری اپل و گوگل در داشبورد خودروهای خود استفاده کنند. خودروسازان می‌خواهند از گنجینه اطلاعات خودروی خود محافظت کنند که در نتیجه رقابتی را میان شرکت‌ها بر سر ساخت داشبورد دیجیتالی خودرو به همراه دارد.
کارشناس ارشد هوش کسب‌وکار جان گرینوف، به تازگی با برجسته کردن اینکه چگونه شرکت‌های فن‌آوری، نسبت به پیروزی در رقابت برای ساخت داشبورد خودرو موضع می‌گیرند، موارد زیر را در رویداد IGNITION بیزینس اینسایدر در سال 2015 ارائه کرد. این موارد بسیاری از گزارش‌های در طول سال جان گرینوف از جمله گزارش ماشین مجهز، گزارش سیستم CarPlay Apple و Android Auto و گزارش اخیر او در مورد مرکز اطلاعات درون خودرویی را برجسته می‌نماید.

چند نکته کلیدی از این گزارش ها:
نرم‌افزارهای کاربردی که در خودرو استفاده می‌شود بسیار مطلوب هستند.
مصرف‌کنندگان مایل‌اند تا از مدل‌های دیگر خودرو که به فن‌آوری درون خودرویی مجهز هستند استفاده نمایند.
75 درصد از خودروهای جدید، به اینترنت وصل هستند.
آمریکایی‌ها بیشتر زمان خود را در خودرو صرف می‌کنند تا اینکه با تبلت کار کنند.
خودروها در حال تبدیل شدن به یک منبع جدیدی از داده‌ها برای خودروسازان هستند.

ارسال نظر