با Automatic Duck پروژه فاینال کات خود را مستقیم به افتر افکت انتقال دهید

همه کسانی که از Adobe Premiere استفاده می‌کنند، توانایی ویرایش مستقیم فایل‌های خود در افتر افکت را نیز دارند، اما کاربران سیستم عامل مکینتاش که از Final Cut بهره می‌برند، چه راه حلی پیش رو دارند؟

با Automatic Duck پروژه فاینال کات خود را مستقیم به افتر افکت انتقال دهید

شرکت Red Giant یکی از محبوب‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های سازنده پلاگین‌های جانبی برای تدوین محسوب می‌شود. این نرم افزار نرم افزارهای مطرحی همچون Magic Bullet Suite را به بازار عرضه کرده، که با نام Color Suite نیز شناخته می‌شود و مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین نرم افزارهای اصلاح رنگ و ویرایش تصویر را شامل می‌شود.

اما محصول جدید این شرکت که همگان را شگفت‌زده کرده، Automatic Duck نام دارد و دو مجموعه کوچک‌تر با نام‌های Ximport AE و Media Copy را در خود جای داده است.

Ximport AE که محصول اصلی این مجموعه است به شما توانایی انتقال مستقیم پروژه‌های فاینال کات پرو را به افتر افکت می‌دهد. همچنین این انتقال شامل حفظ پلاگین‌ها و افکت‌های اعمال شده، و ویژگی‌های سریع Final Cut Pro است.

Media Copy نیز کلی فایل‌های موجود در پروژه را به سهولت برای شما به پروژه‌های دیگر منتقل می‌کند.

Red Giant همواره در حال تولید نرم افزارهای جانبی برای ساخت و ویرایش ویدئو است و در این امر بسیار موفق بوده و پکیچ‌های ارزشمندی همچون Trapcode Suite و Universe را به بازار عرضه کرده است.

ارسال نظر