آینده این جاست؛ بالگرد اتوماتیک با سرعت 60 مایل بر ساعت

فکر می کنید ایده تحویل سفارشات با پهباد شرکت آمازون شگفتی بزرگی است؟ یک شرکت چینی به نام Ehang از تکنولوژی مشابه برای حمل و نقل افراد برای 20 مایل استفاده کرده است!

آینده این جاست؛ بالگرد اتوماتیک با سرعت 60 مایل بر ساعت

به گزارش کلیک، EHang 184 AAV یک پهباد حمل و نقل افراد است که قابلیت حمل یک نفر برای مدت حداکثر 23 دقیقه یا 20 مایل با انرژی باتری را دارد.

این پهباد دارای 8 موتور است و با سرعت 60 مایل بر ساعت حرکت می کند.سال هاست که پرواز و رهایی از ترافیک آرزوی انسان بوده و به طریقه های مختلف سعی کرده به این آرزو نزدیک شود. پهباد 184 شکرت Ehang قرار است به گفته مدیرعامل آن بسیاری از مشکلات حمل و نقل و امنیت را حل کند.

ehang-184-2

ولی برای پرواز با این پهباد نیاز به مجوز دارید و استفاده از آن برای همه مجاز نیست و باید دوره هایی را بگذرانید. این شرکت برای کسب مجوز های لازم با دولت های مختلف در حال مذاکره است.

برای انتخاب مقصد خود، باید بر روی تبلتی که در آن تعبیه شده مقصد را انتخاب کرده و پهباد بقیه کار را به عهده می گیرد. به دلیل مشکلاتی که برای پرواز با آن وجود دارد هنوز تاریخ دقیقی برای فروش آن اعلام نشده است.
ehang-184-4

همچنین قیمت آن نیز مشخص نیست و شرکت سازنده امیدوار است بتواند این پهباد را با قیمتی معقول روانه بازار کند تا عموم مردم بتوانند آنرا خریداری کنند.

بهتر است که Ehang 184 را یک وسیله نقلیه اتوماتیک بنامیم ولی از آنجایی که از تکنولوژی و تجهیزات شبیه به پهباد ها استفاده می کند، در حوزه پهبادها هم جای می گیرد. 8 موتور تعبیه شده در این پهباد می توانند فردی با وزن 200پوند(97کیلوگرم) را جابجا کند.

ارسال نظر