Avenir زیر برند لوکس بیوک

شاید شما هم با تولیدات شرکت بیوک آشنایی داشته باشید و یا حتی از طرفداران خودروهای آن باشید. پس باید این خبر برایتان جالب باشد که این شرکت تصمیم دارد به زودی از زیر برند جدیدی به نام اونیر رونمایی کند. این زیر برند قرار است به ‌عنوان یک تریم لوکس برای محصولات بیوک ارائه شود.

Avenir زیر برند لوکس بیوک

کلیک- اکثر خودرو سازان لوکس دنیا زیر برند های لوکسی را ساخته اند که با آن نمونه ‌های لوکس ‌تری از محصولات خود را ارائه می کنند. مثل زیر برند لوکس دنالی که توسط جی ‌ام ‌سی ایجاد شده. شرکت بیوک از جدیدترین شرکت های خودرو سازی است که اقدام به ایجاد زیر برند کرده است. این شرکت می خواهد بعد از این برند لوکسی را با نام اونیر (Avenir) ایجاد کند. البته این زیر برند فقط نام خودش را از کانسپت فوق ‌العاده اونیر که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد گرفته و خصوصیات آن را ندارد. درتصویر زیر کانسپت اونیر ۲۰۱۵ را می بینید.

کانسپت اونیر 2015

زیر برند جدید اونیر به زودی به ‌عنوان یک تریم لوکس برای محصولات بیوک ارائه می شود. درست مثل دنالی برای جی ‌ام‌ سی.

چون اکثر کسانی که بالاترین تیپ یک خودرو را می خرند انتظار یک تجربه عالی با کیفیتی فوق العاده را دارند بیوک تصمیم دارد یک زیر برند جداگانه برای بالاترین تیپ محصولاتش ایجاد کند. بنابراین خودرو هایی که در آینده با پسوند اونیر عرضه می شوند لوکس ‌تر از نمونه‌ های معمولی هستند.

این محصولات طراحی متمایزی نسبت به خودرو های معمولی بیوک خواهند داشت. برای مثال می توانیم پنجره کرومی سه ‌بعدی، رینگ ‌های بزرگ ‌تر و تجهیزات منحصر به ‌فرد دیگر را نام ببریم.

اونیر

شرکت بیوک همچنین در معرفی ویژگی ‌های داخلی خودرو های اونیر گفته که این محصولات صندلی ‌های منحصر به‌ فرد، متریال و تریم مدرن‌ تر و ویژگی ‌های نشان ‌دهنده برند اونیر را دارند.

این روزها محصولات شرکت بیوک فروش فوق العاده ای دارد که دلیل آن بیشتر به فعالیت وسیع این شرکت در بازار چین بر می گردد. بنابراین همان طور که خود برند پرطرفدار بوده زیر برند جدید اونیر نیز می ‌تواند مورد استقبال چینی‌ ها قرار گیرد.

این زیر برند برای محصولات فعلی و آینده بیوک مورد استفاده قرار می گیرد. با اینکه که دقیقاً ماشین‌ هایی که با این برند جدید عرضه می شوند مشخص نشده اما معاون فروش جهانی، خدمات و بازاریابی بیوک در این مورد گفته است:

بیوک بیشترین رشد فروش را در نمیه اول امسال در سطح بین‌ المللی داشته و زیر برند اونیر نیز کلیدی برای رشد بیشتر در آینده و برآورده کردن انتظارات بالای خریداران محصولات ما خواهد بود.

بیوک لاکراس 2017

ارسال نظر