فناوری های جذابی که همچنان از داشتن آن ها محروم هستید

در هر لحظه معین، به طور تقریبی حدود یک زیلیون کمپین سرمایه گذاری جمعی در وب وجود دارد. اگر سایت های Kickstarter یا Indiegogo را مرور کنید، انواع پروژه های عجیب و غریب، بی فایده و کاملا احمقانه را مشاهده می کنید.

فناوری های جذابی که همچنان از داشتن آن ها محروم هستید

کلیک - در اینجا، ما همه فناوری های پوشیدنی بی ارزش را کنار گذاشته تا عجیب ترین، بلندپروازانه ترین و هیجان انگیزترین پروژه های هفته را مشخص کنیم. اما کیف پول خود را هنوز هدر ندهید. به خاطر داشته باشید که هر پروژه سرمایه گذاری جمعی ممکن است شکست بخورد. قبل از کشیدن چک برای رسیدن به رویاهایتان، خوب فکر کنید.

ویولن الکتریکی سه بعدی۳DVarius

امروزه بر هیچکس پوشیده نیست که شما می توانید هر چیزی را به صورت سه بعدی پرینت کنید. کفی ها، موتورهای موشک، بوردهای مدار - بدون شک افرادی وجود دارند که راهی برای پرینت کردن انها مجسم کنند. اما مورد مد نظر ما چیست؟ ویولن الکتریک ۳DVarius . این مدل زیبا، پس از ویولن استرادیواریوس که محبوبیت خاصی پیدا نکرد، مدل سازی شد اما ترفندهایی در آن پیاده شده تا یک تجربه لذت بخش تر را برای موسیقی دان ها ارائه کند.

با تمام انصاف باید گفت که این ویولن احتمالا با تن آکوستیک گرم یک استرادیواریوس چوبی مطابقت ندارد، اما آنچه که ویولن ۳DVarius در کیفیت صدای آکوستیک فاقد آن است، باعث ویژگی های کاربر پسندتر و عملکرد گسترده تر آن می شود. مسلما بزرگترین مزیت آن در واقع این است که بدنه اصلی آن از یک قطعه به هم پیوسته مستقل ساخته می شود. علاوه بر سبک تر بودن و تعادل بهتری که دارد، این ویولن همچنین یک ویژگی منحصر بفرد نیز دارد : و آن اینکه یک جریان موج صدای بهینه و آرام را در سرتاسر دستگاه باعث می شود که برای ویولونیست، کنترل صدای بهتر و بیشتری را فراهم می کند.

پرینتر سه بعدی سبک دلتا ۱۰۱Hero

پرینتر ۱۰۱Hero که در سایت Kickstarter فقط ۴۹ دلار قیمت دارد، یکی از مقرون به صرفه ترین پرینترهای سه بعدی است که تا به حال دیده ایم. رمز قیمت بسیار پایین آن چیست؟ ساختمانساده پرینتر . مانند بسیاری از پرینترهای مقرون به صرفه که در چند سال گذشته ظاهر شده اند، ۱۰۱Hero نیز یک پرینتر سه بعدی سبک دلتا است، یعنی از سه موتور موازی که به طور عمودی حرکت می کنند استفاده می کند تا موقعیت اکسترودر فیلامان را تغییر دهند. این پیکربندی اجازه می دهد که این دستگاه، پرینت های دقیقی را بدون هرگونه ریل با دقت بالا، یاتاقان های خطی یا دیگر اجزای CNC گران و پر هزینه ای که در پرینترهای سبک دکارتی می بینیم، انجام دهد.
هرچند نباید اجازه بدهید که برچسب قیمت پایین و فقدان قطعات دقیق، شما را فریب دهد. بر اساس مشخصات ذکر شده در صفحه Kickstarter ، به نظر می رسد که ۱۰۱Hero می تواند واقعا یک رقیب شایسته برای پرینترهایی که ۱۰ برابر گران تر هستند، باشد. این پرینتر، رزولوشنی را به نمایش می گذارد که تا ۵۰ میکرون می رود و همچنین یک صفحه ساخت جادار و وسیع دارد ( که قطر آن ۹/۵ اینچ می باشد). هر چند که این موارد به اندازه کافی عالی نیست، این پرینتر همچنین یک نوک اکسترودر انفعالی سرد شده دارد ( که بی سابقه است) و یک صفحه ساخت حذف شدنی که بدون هیچ زحمتی، پرینت های تمام شده شما را بازیابی می کند.

Cashew - کیف پول بیومتریک ایمن
کیف پول های بلوتوثی هوشمند امروزه تعدادشان زیاد است. اگر سایت های Kickstarter و Indiegogo را مرور کنید، کیف پول های زیادی را مشاهده می کنید که می تواند به گوشی همراه هوشمند شما وصل شود و وقتی که آن را جایی فراموش کردید ، برای شما آلارم بفرستد و یا حتی مواردی که GPS در آنها تعبیه شده است. اما GPS و بلوتوث فقط به این ترتیب مفید هستند. اگر شما کیف پول خود را در یک مکان عمومی فراموش کنید، چه چیزی می تواند مانع این شود که پول های آن را بدزدند و کیف پول را رها کنند؟
اینجاست که کیف پول Cashew مطرح می شود. بر خلاف کیف های پول هوشمندی که صرفا به شما یادآورها و موقعیت مکانی کیف پول را ارسال می کنند، Cashew پول نقد شما را با یک قفل بیومتریک امنیت می بخشد. پس از راه اندازی و تنظیمات کامل آن، تنها راه ورود به این کیف پول، عبور از اسکن اثرانگشت می باشد. تا جایی که ما می دانیم این تنها کیف پولی است که امنیت بیومتریک، اتصال بلوتوث و ردیابی موقعیت مکانی را ترکیب می کند.

TrainerBot - آموزش دهنده پینگ پنگ رباتیک

آیا تا به حال این احساس را داشته اید که بتوانید از یک حریف بسیار ماهر استفاده کنید تا بازی پینگ پنگ خود را بهبود ببخشید و تقویت کنید؟ پیشنهاد ما TrainerBot است : اولین روبات پینگ پنگ باز هوشمند در جهان که می تواند ضربات خاصی را شبیه سازی کند، تا به بازیکنان برای تمرین کردن و حرفه ای تر شدن، کمک کند. مشابه به یک پرتاب کننده تمرینی توپ بیسبال که مشابه یک پرتاب کننده واقعی عمل می کند، TrainerBot نیز توپ های پینگ پنگ را مانند نوعی Forest Gump روباتیک به سمت شما پرتاب می کند. تنها تفاوتش این است که آن کاملا از طریق یک برنامه همراه، قابل برنامه ریزی است و به بازیکنان این اجازه را می دهد که تقریبا هر جنبه ای از انواع بازی که می خواهند، را انتخاب کنند.
این دستگاه زاییده افکار اکساندر و هریسون چن می باشد - دو برادر پینگ پنگ دوستکه تایوان را ترک کردند و در دانشگاه های مختلف در کالیفورنیا و تورنتو به مطالعه پرداختند. ایده TrainerBot به این دلیل در ذهن آنها نشست که وقتی از هم جدا بودند، نمی توانستند بازی کنند. آنها با این فکر که یک رقیب مناسب برای آنها وجود ندارد که بازی آنها را تقویت کند، برای ساختن این روبات تحریک شدند و روباتی ساختند که می تواند خلاء چنین رقیبی را پر کند.

Knocki - کنترل دستگاه های هوشمند با یک ضربه رمزی
برای سال ها، ضربات رمزی روشی برای دسترسی به خانه های درختی، قلعه ها و باشگاه های زیرزمینی بوده اند - اما به لطف ابزار جدیدی با نام Knocki شما به زودی قادر خواهید بود که آن را برای کاربردهای بسیار بیشتری استفاده کنید. سوان سولوشن خالق دستگاه ، اساسا ایده ی ضربه رمزی را در نظر می گیرد و راهی را برای لینک کردن آن به همه دستگاه های هوشمند متصل به اینترنت که در خانه شما موجود است، مجسم می کند.
در اینجا طرز کار آن را توضیح می دهیم : Knocki با استفاده از مجموعه ای از سنسورهای صدا و ارتعاشات کار خود را شروع می کند تا ضربات را در هر سطحی که قرار داده اید، انتخاب کند. با کمی کمک گرفتن از کاربران، دستگاه می تواند یاد بگیرد تا الگوهای ضربه مختلف را با دستورات مختلف ربط دهد - که این می تواند از طریق جادوی اینترنت انجام شود. نرم افزار همراه به شما اجازه می دهد که Knocki را به گستره وسیعی از دستگاه های اینترنت اشیاء وصل کنید، بنابراین شما می توانید هرکاری را با آن انجام دهید. دو ضربه سریع می تواند سیستم آلارم شما را روشن کند، در حالی که سه ضربه آرام تر به شما کمک می کند تا گوشی همراه خود را پیدا کنید.

منبع:digitaltrends

حجم ویدیو: 6.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
ارسال نظر