حضور بیش از ۳ هزار گیمر در نمایشگاه الکام گیمز

رسانه کلیک – رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طی یک نشست خبری از برگزاری رویدای بزرگ در حوزه گیم با نام الکام گیمز برای جمع کردن بیش از ۳ هزار گیمرها از جمله بانوان در عناوین بازی‌های ایرانی و خارجی برای رقابت به صورت انفرادی و گروهی خبر داد.

حضور بیش از ۳ هزار گیمر در نمایشگاه الکام گیمز

به گزارش خبرنگار کلیک ، ناصر علی سعادت، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طی یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه از برگزاری رویدادی بزرگ در حوزه گیم با نام الکام گیمز خبر داد و گفت: ما بعد از اتمام هیاهوهای نمایشگاه الکامپ و الکام استارز به دنبال ایجاد رویدادی مانند الکام استارز اما این بار به صورت کاربر محور هستیم. رویداد الکام گیمز قرار است به صورت جداگانه از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در باغ کتاب تهران با حضور بیش از ۳ هزار گیمر طی ۶ روز و در سه حوزه کنسول‌های بازی، کامپیوتر و موبایل به صورت انفرادی و گروهی برگزار شود.

ناصر علی سعادت در مورد جزئیات بازی‌هایی که قرار است در این رویداد مورد استفاده قرار بگیرند، گفت: در این رویداد بازی‌های PES 2017، FIFA 2017، کانتر، رمبو ۶، ارتش‌های فرازمینی، خلیج عدن، شتاب در شهر ۲ و جام در دو قسمت انفرادی و گروهی به صورت ویرایش شده و با تاییده کامل از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شوند؛ در واقع بازی‌های انفرادی مثل بازی فیفا ۲۰۱۷ دارای قیمت ۱۵ هزار تومان و بازی‌هایی مثل کانتر و رمبو ۶ دارای قیمت ۵۰ هزار تومان بوده و در دسته گروهی قرار دارند.

وی ادامه داد: ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برای برگزاری نمایشگاه الکام گیمز در حال همکاری با مرکز الکترونیک وزارت ورزش و جوانان، مرکز رسانه‌های دیجیتال و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستیم تا این رویداد از لحاظ محتوایی و جوایز غنی و سالم باشد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در رابطه با جوایز نمایشگاه الکام گیمز گفت: مجموع جوایز نمایشگاه الکام گیمز ۴۵ میلیون تومان است و قرار است با حمایت وزارت ورزش و جوانان، برندگان به نمایشگاه جهانی بوسان کره جنوبی اعزام شوند.

وی افزود: جوایز مسابقات موبایل به صورت روزانه و جوایز بخش پلی استیشن ۴ و کامپیوتر در آخرین روز به برندگان اهدا خواهد شد. مهمترین نکته نمایشگاه الکام گیمز، حضور بانوان در بخش بازی‌های موبایلی برای رقابت است.

ناصر علی سعادت با بیان اینکه یکی از مشکلات نمایشگاه‌های بازی قدیمی بودن دستگاه‌ها است، یادآور شد: در الکام گیمز با شرکت‌های بزرگ حوزه سخت افزار همکاری شده است. در الکام گیمز ۲۲ دستگاه کامپیوتر، ۲۲ دستگاه ۲۲ دستگاه نوت بوک، ۱۱ دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۴ و ۳۳ دستگاه موبایل برای رقابت گیمرها تهیه شده است.

سعادت در پایان تصریح کرد: رویداد الکام گیمز وظیفه دارد تا زمینه سازی برای توجه به بازار بازی را جلب کند و ما امیدوار هستیم تا نمایشگاه الکام گیمز رشد بسیار خوبی داشته باشد، همانطور که نمایشگاه الکام استارز طی سه سال گذشته توانسته رشد بسیار زیادی داشته باشد. همچنین انتظار داریم تا ۱۰ هزار ثبت نام را برای رویداد الکام گیمز به انجام برسانیم تا شاهد رویدادی با استقبال بالا از سوی نسل جوان جامعه باشیم.

ارسال نظر