تاریخ انتشار DLC بازی Batman: Arkham Knight مشخص شد

عنوان Batman: Arkham Knight یکی از عناوین مورد انتظار سال 2015 محسوب می شد. سرانجام این عنوان برای کنسول های نسل هشتم و کامیپوترهای شخصی منتشر شد.

تاریخ انتشار DLC بازی Batman: Arkham Knight مشخص شد

متاسفانه نسخه کامیپوترهای شخصی عنوان بتمن آرخام نایت در زمان انتشار بازی دارای باگ های بسیار زیادی بود. به طوریکه استودیوی Rocksteady از تمامی گیمرها و طرفداران این بازی عذر خواهی کرد. البته آپدیت های زیادی برای رفع این مشکلات توسط استودیوی سازننده منتشر شد اما هنوز باگ های اولیه بازی در خاطر بسیاری از گیمرها وجود دارد. همین عامل باعث کاهش فروش این نسخه از بازی شد. لازم است بدانید که نمره استیم این عنوان، از نمره 10 نمره 6 است که این امتیاز نشان دهنده یک بازی ضعیف است.

به گزارش کلیک، اخیرا استودیوی سازنده این بازی یعنی Rocksteady از بسته الحاقی جدیدی از این بازی رونمایی کرد. تا به امروز تاریخ انتشار این بسته الحاقی مشخص نشده بود که سرانجام امروز استودیوی راک استندی اعلام کرد، این DLC در تاریخ 22 دسامبر سال 2015 مصادف با 1 دی ماه سال 1394 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به تازگی بخش ارتباطات بازی Batman: Arkham Knight در وبسایت شرکت Warner Bros تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید و زیبای این عنوان منتشر کرد. بنا به اطلاعات منتشر شده این بسته در روز 22 دسامبر سال میلادی جاری برای کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. در فروم وبسایت Interactive Entertainment اطلاعاتی درباره این بسته الحاقی منتشر شده است. طبق این اطلاعات، DLC جدید بازی Batman: Arkham Knight شامل چهار ماموریت Most Wanted جدید می باشد. ماموریت های جدید Most Wanted از نظر زمانی همانند ماموریت های موجود در بازی اصلی هستند.

در قسمت زیر می توانید لیست محتویات و آیتم های جدیدی که در بسته الحاقی جدید بازی عنوان بتمن آرخام نایت وجود دارد را مشاهده کنید.

ماموریت‌ های جدید Most Wanted

  • Mission: Beneath The Surface (شخصیت Killer Croc)
  • Mission: In From the Cold (شخصیت Mister Freeze)
  • Mission: Wonderland (شخصیت Mad Hatter)
  • Mission: Shadow War (شخصیت Ra's Al Ghul)

محتوا های اضافه دیگر

  • لباس شخصیت بتمن در فیلم سال 2008
  • پوسته اورجینال Arkham Batmobile

چالش جدید جنایت و مبارز (پک 5) Crime Fighter Challenge Pack #5

  • 6 چالش جدید در بخش AR

لازم به ذکر است که بازی محبوب Batman: Arkham Knight (سبک: اکشن-افسانه ای) در 23 ژوئن سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی و همچنین PC از سوی کمپانی Warner Bros منتشر شد. ناشر این بازی Warner Bros و سازنده آن نیز کمپانی Rocksteady Studios می باشد.

دیدگاه شما در خصوص بسته الحاقی جدید بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ فروش این DLC را چگونه پیش بینی می کنید؟ لطفا نظرات خود را با دیگر کاربران رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر