نسخه مک و لینوکس Batman: Arkham Knight لغو شد

بازی پرطرفدار و محبوب Batman: Arkham Knight در ژوئن سال میلادی جاری برای رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد و کمپانی Warner Bros و استودیوی Rocksteady قول انتشار نسخه های لینوکس و مک او اس این بازی را دادند. طبق ادعای و گفته های استودیوی راک استندی، قرار بود نسخه مک او اس و لینوکس بازی Batman: Arkham Knight در بهار سال میلادی جاری منتشر شود. متاسفانه مدتی پیش خبرهای بدی در این خصوص منتشر شد که طبق این خبر، نسخه لینوکس و مک بازی بتمن آرخام نایت لغو شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه مک و لینوکس Batman: Arkham Knight لغو شد

طبق ادعای و گفته های استودیوی راک استندی، قرار بود نسخه مک او اس و لینوکس بازی Batman: Arkham Knight در بهار سال میلادی جاری منتشر شود. متاسفانه مدتی پیش خبرهای بدی در این خصوص منتشر شد که طبق این خبر، نسخه لینوکس و مک بازی بتمن آرخام نایت لغو شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، از همان ابتدای معرفی بازی Batman: Arkham Knight برای سیستم لینوکس و مک او اس، کارهای استودیوی راک استندی به درستی پیش نرفت به طوری که این کمپانی تاریخ انتشار این دو نسخه را تغییر داد و با قرار بود با تاخیر چند ماهه، این بازی را برای دو سیستم عامل ذکر شده منتشر کند. قرار بود نسخه لینوکس و او اس بازی Batman: Arkham Knight در شبکه بزرگ استیم در دسترس کاربران و گیمرها قرار گیرد و گویا در این شبکه بزرگ، تنها نسخه ویندوز این بازی وجود خواهد داشت.

در صفحه رسمی شبکه استیم بازی Batman: Arkham Knight، استودیوی راک استندی از کاربران و طرفداران سری بتمن بخاطر این اتفاق و خبر بد معذرت خواهی کرد. در صفحه این بازی نوشته شد:

ما خیلی متاسفیم که خبر لغو شدن نسخه لینوکس و مک او اس بازی Batman: Arkham Knight را تایید می کنیم. اگر شما این نسخه را تا به امروز پیش خرید کرده باشید، لطفا برای بازگشت پولتان اقدام کنیم تا مبالغ دریافتی را پس دهیم.

متاسفانه نسخه رایانه های شخصی این بازی در زمان انتشار با مشکلات فراوانی رو به رو بود به طوری که منتقدان نمرات بسیار پایینی به این عنوان دادند و هرگز نتوانست رضایت پی سی بازها را به دست بیاورد. همچنین مشکلات و باگ های بازی به قدری زیاد بود که کمپانی راک استندی از کاربران و طرفداران این فرانچایز عذر خواهی کرد. البته اگر شما منتظر عرضه نسخه مک او اس و یا لینوکس این بازی بودید و همچنین یکی از کنسول های نسل هشتم را دارید، بازی بتمن آرخام نایت بی نظیر را از دست ندهید و بازی را حتما تجربه کنید چرا که این بازی بر رو دو کنسول نسل هشتم به خوبی اجرا می شود.

در پایان خبر لازم است بدانید که آخرین نسخه از سری بازی بتمن با نام Batman: Arkham Knight که در سبک اکشن و افسانه ای است، در ۲۳ ژوئن سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) و همچنین PC از سوی کمپانی Warner Bros منتشر شد. آخرین نسخه بازی بتمن که بتمن آرخام نایت نام دارد، توسط استودیوی Rocksteady Studios ساخته شده است.

دیدگاه شما در خصوص لغو شدن دو نسخه لینوکس و مک او اس بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ آیا شما منتظر عرضه این بازی بر روی دو سیستم عامل ذکر شده بودید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر